🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34347.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت تشخیص دست خط ویندوز تمامی عبارات تایپ شده را ذخیره می‌کند

زمانی که یک کاربر ویندوز 8 یا نسخه‌های بالاتر، قابلیت تشخیص دست خط را در کامپیوتر شخصی خود فعال می‌کند، فایلی با نام WaitList.dat شروع به جمع آوری و ذخیره سازی تمامی عبارات تایپ شده می‌نماید. ...

زمانی که یک کاربر ویندوز 8 یا نسخه‌های بالاتر، قابلیت تشخیص - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دست خط را در کامپیوتر شخصی خود فعال می‌کند، فایلی با نام WaitList.dat شروع به جمع آوری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ذخیره سازی تمامی عبارات تایپ شده می‌نماید. بدین ترتیب تمامی عبارات تایپ شده در اسناد، فایل‌های PDF و ایمیل‌ها در این فایل ضبط می‌گردد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

هدف از ذخیره‌ی تمامی عبارات در فایل یاد شده به این دلیل است که سیستم تشخیص دست خط با توجه به سوابق کاربر بتواند گزینه‌های موردنظرش را سریعتر بیابد و آنها را در دسترس وی قرار دهد. این قابلیت اکنون در بسیاری از تلفن‌های هوشمند تعبیه شده اما در ویندوز 8، تمامی این موارد در یک فایل مشخص ذخیره می‌گردند.

وجود چنین سیستمی در ویندوز 8 به بعد منطقی است اما مشکل اصلی امنیت پایین فایل یاد شده به شمار می‌رود چرا که می توان این فایل را در کسری از ثانیه کپی کرد و ممکن است در این فایل مطالب حساس یا پسورد کاربران وجود داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این مسئله در ابتدا توسط Barnaby Skeggs متخصص جرم یابی قانونی دیجیتال کشف شد. وی تمامی عبارات موجود ایمیل‌ ها و اسناد کامپیوتر شخصی خود را در فایل WaitList.dat پیدا کرد. او متوجه شد که حتی عبارت‌های استفاده شده در فایل‌هایی که قبلاً پاک شده بودند هم در محتویات WaitList.dat یافت می‌شوند.

فایل یاد شده را می‌توان با برنامه‌ی ورد مایکروسافت باز کرد اما کاربر عادی نمی تواند از آن چیزی متوجه شود چرا که از کد‌های JavaScript پر شده است. خوشبختانه Skeggs یک برنامه‌ی رایگان برای تبدیل این فایل به محتوای قابل فهم توسعه داده که می توان آن را از این لینک دانلود نمود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اگر در کامپیوتر شخصی شما قابلیت تشخیص دست خط وجود دارد و آن را فعال کرده‌اید، تنها - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کافیست فایل WaitList.dat پاک کنید و سریعاً قابلیت یاد شده را غیر فعال نمایید. البته هم اکنون هیج شواهدی دال بر اینکه فایل یاد شده برای مایکروسافت ارسال می‌شود، وجود ندارد. به احتمال قوی کمپانی ردموندی در آینده‌ای نزدیک پچی برای حل این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشکل ارسال خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone