🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19850.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرپاور را فراموش کنید؛ شارژر وایرلس جدید سامسونگ ۳ دیوایس را همزمان شارژ می‌کند

در حال حاضر بسیاری از دیوایس‌های سامسونگ همراه با پشتیبانی از شارژ وایرلس از راه می‌رسند و اگر چندین دستگاه از این غول کره‌ای خریداری کرده‌اید، احتمالا از شارژری که تمام آن‌ها را به صورت ...

در حال حاضر - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - بسیاری از دیوایس‌های سامسونگ همراه با پشتیبانی از شارژ وایرلس از راه می‌رسند و اگر چندین دستگاه از این غول کره‌ای خریداری کرده‌اید، احتمالا از شارژری که تمام آن‌ها را به صورت همزمان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - شارژ می‌کند استقبال کنید. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - برای این دسته از کاربران، سامسونگ قبلا Wireless Charger Duo را معرفی کرده که همانطور که از نامش پیداست، دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ می‌کند.

اما این شرکت حالا از فرصت خود در نمایشگاه IFA 2020 استفاده کرده تا از Wireless - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - Charger Trio پرده بردارد. شارژر بی‌سیم جدیدی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - که نه یکی، نه دو تا، بلکه سه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - دیوایس مختلف را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - همزمان شارژ می‌کند. اگرچه این دستگاه احتمالا بسیاری را به وجد می‌آورد اما حقیقت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - اینست که پیش از برگزاری نمایشگاه، اخبار مربوط به این شارژر وایرلس لو رفته بودند و از پیش - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - می‌دانستیم باید منتظر چه چیزی باشیم.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان

سامسونگ در جریان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - کنفرانس خبری و مجازی Life Unstoppable خود از مشخصات سخت‌افزاری دقیق این شارژر رونمایی نکرده، اما حداقل تصاویری از آن را به اشتراک گذاشته که کارکرد دستگاه را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - نشان‌مان می‌دهد. بنابر آنچه در تصاویر دیده می‌شود، پد شارژ Wireless Charger Trio آنقدر بزرگ است که می‌تواند به صورت همزمان میزبان گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو باشد.

شارژر وایرلس - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - جدید سامسونگ از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - این یعنی با هر دستگاهی که به این استاندارد مجهز باشد سازگاری دارد و لازم نیست از آن تنها برای شارژ محصولات خود سامسونگ استفاده کنید. Wireless - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - Charger Trio قرار است در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر کاشان استان اصفهان - آینده نزدیک روانه بازار شود و ۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone