🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25372.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کاران رسماً شروع به کار کرد؛ یک موتور جستجوی کاریابی برای استخدام

صنعت اشتغال در کشور یک صنعت ۵ میلیارد دلاری است و پلتفرم «کاران» با راه‌اندازی موتور جستجوی آگهی‌های شغلی و دیگر ویژگی‌های مربوط به کاریابی قصد دارد تا به رشد این صنعت و کاهش میزان ...

صنعت اشتغال در کشور یک صنعت ۵ میلیارد دلاری است و پلتفرم «کاران» با راه‌اندازی موتور جستجوی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - آگهی‌های شغلی و دیگر ویژگی‌های مربوط به کاریابی قصد دارد تا به رشد این صنعت و کاهش میزان بیکاری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - در کشور کمک کند.

به گزارش دیجیاتو، «بهناز آریا» قائم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - مقام گروه کهکشان که در محصول کاران سرمایه‌گذاری کرده در نشست خبری این مجموعه اعلام کرد که آمار بیکاری در کشور تناقض دارد و چندین آمار مختلف در این‌باره ارائه می‌شود که ناشی از عدم شفافیت این موضوع است: «وزارت کار می‌گوید ۱۰.۵ درصد جمعیت فعال کشور (سه میلیون) بیکار هستند و آمارهای غیر رسمی حکایت از بیکاری ده میلیون نفر در سراسر کشور دارد. از آن‌سو آمار دیگری می‌گوید که ۶۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها یعنی ۷ میلیون نفر بیکار هستند.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان

آریا می‌گوید مرجعی وجود ندارد که بتوان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - در این باره به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - طور صد در صدی به آن استناد کرد و از آن‌سو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - بازار اشتغال کشور به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - سمتی رفته که هم کارفرمایان و هم کارجویان دنبال یکدیگر هستند اما یکدیگر را پیدا نمی‌کنند: «کارفرمایان می‌گویند نیرو نیست و کارجویان می‌گویند کار نیست.» او تاکید دارد که درباره شرح مشاغل نیز اطلاعات درستی در فضای مجازی و غیر مجازی وجود ندارد و بازار اشتغال یک بازار تجربی شده که دانش‌های اولیه درباره آن به سختی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - یافت می‌شود.

آریا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - با ذکر این نکته که بیشترین بیکاران در ایران به گروه معماری، هنر، زیست و سپس فناوری برمی‌گردد می‌گوید که بازار آنلاین اشتغال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - بیشتر حول محور مشاغل حوزه IT است. او صنعت کار در ایران را یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - صنعت از نوع تحقیق و توسعه می‌داند که نیازمند شفافیت بیشتر و درآمدزایی است؛ امری که به گفته آریا پیش‌تر کلید اولیه آن توسط و او و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - تیمش زده شد ولی جوابی نگرفت تا اینکه آنها بار دیگر امروز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - در یک زمان درست مجددا با ایجاد کاران به سراغ رشد و توسعه این صنعت رفته‌اند.

«زهرا باقری» مدیرعامل کاران با اشاره به پیشینه فعالیت این پلتفرم می‌گوید که آنها حرکت‌های اولیه را در تیر ماه ۹۷ انجام دادند و محصول نهایی را در شهریور ۹۸ عرضه کرده‌اند که یک پلتفرم اشتغال است. به گفته باقری آنها تولید محتوای زیادی پیرامون مشاغل انجام داده‌اند و با کارشناسان و مدیران منابع انسانی بسیاری به گفتگو نشستند تا بتوانند نیازهای استخدامی کشور را دریابند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - و در نهایت موتور جستجوی مشاغل را ایجاد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - کردند:

«موتور جستجوی کاران - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - را می‌توان «گوگلِ کاری» و استخدام دانست و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - یک مدل ایرانی از پلتفرم خارجی «Indeed» که در آن تمام آگهی‌های کار قرار می‌گیرد. این موتور جستجو در میان تمام آگهی‌های منتشر شده در سطح وب می‌گردد و بهترین نتیجه‌ها را ارائه می‌کند.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان

باقری می‌گوید تا امروز ۴۸ هزار کارجو و ۷ هزار کارفرما در کاران حاضر شده‌اند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - و در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه در موتور جستجوی خود چه سایت‌هایی را ملاک قرار می‌دهند می‌گوید: «ما تقریبا همه سایت‌ها و آگهی‌های فضای مجازی را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - در نظر می‌گیریم و اگر موردی امروز در سایت وجود ندارد، به زودی به آن اضافه خواهد شد. ما حتی بخش همکاری با ما سایت‌ها و مجموعه‌های بزرگ را مد نظر قرار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - داده‌ایم و می‌خواهیم پلتفرمی جامع برای جستجوی مشاغل باشیم.»

باقری در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اندازه بازار فیزیکی کاریابی و سهم بازار آنلاین در این حوزه می‌گوید:

«در همه جای دنیا بازار آنلاین در این حوزه یک سهم سی چهل درصدی دارد و گمان می‌کنم این سهم در ایران هم حدودا رقمی مشابه داشته باشد اما در هر حال نباید فراموش کنیم که بسیاری از مشاغل و صنف‌ها و همچنان در یک فضای سنتی کاریابی می‌کنند. ما با تحقیق در مورد بازارهای مختلف،‌ دیدیم که در برخی صنف‌ها اصلا آگهی چه در فضای وب و چه در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - فضای سنتی یافت نمی‌شود - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - و تیم تحقیق‌مان متوجه شد که بسیاری از بازارهای سنتی، از مواردی چون «معرفی» در این حوزه‌ها استخدام می‌کنند.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان

باقری همچنین می‌گوید دفاتر سنتی کاریابی نیز همچنان فعال هستند و آمار وزارت کار می‌گوید سهمی زیر ده درصد از حجم استخدامی‌های کشور را دارند. او باور دارد که این دفاتر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - سنتی می‌توانند در بسترهای آنلاین چون کاران، فعالیت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - خود را به روز کرده و از یک بازار سنتی به سمت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر ملایر استان همدان - بازار مدرن پیش بروند و یک حرکت برد برد را انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone