🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11657.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی گوشی تاشو جدیدی با زبان طراحی می میکس آلفا کار می‌کند

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو جدیدی با طراحی وام گرفته از گوشی‌های هوشمند می میکس آلفا و می میکس فولد خبر می‌دهد. اواخر سال ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۸) ...

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو جدیدی با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - طراحی وام گرفته از گوشی‌های هوشمند می میکس آلفا و می میکس فولد خبر می‌دهد.

اواخر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - سال ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۸) شیائومی از گوشی تاشو می میکس آلفا رونمایی کرد و اوایل سال جاری میلادی نیز اولین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - گوشی تاشو خود با نام می میکس فولد را به بازار عرضه کرد. اکنون به نظر می‌رسد چینی‌ها روی توسعه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - دستگاهی با طراحی متفاوت کار می‌کنند که ترکیبی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - از این دو گوشی تاشو را به نمایش می‌گذارد.

دستگاه جدید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - قرار است طراحی ترکیبی دو گوشی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - تاشو می میکس آلفا و فولد را ارائه دهد، با این تفاوت که نمایشگر ثانویه، بخشی از نمایشگر اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم

طراحی قسمتی از دستگاه که ضخامت بیشتری دارد و دوربین‌ها را در خود جای می‌دهد، مشابه نسخه آلفا است. «لی جون»، مدیرعامل شیائومی معتقد است که توسعه دستگاهی با نمایشگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - تاشو که بتواند گوشی را کامل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - بپوشاند در تولید چالش‌های مختلفی دارد. در واقع طراحی گوشی تاشو پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و حالا اگر نمایشگر بخواهد قابل انعطاف هم باشد، به این پیچیدگی‌ها اضافه می‌شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم

براساس اخبار منتشر شده از سوی منابع آگاه، ظاهرا شیائومی در حال آماده‌سازی گوشی تاشو جدیدی است و قصد دارد آن را در فصل چهارم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. اخبار غیررسمی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - مختلفی در مورد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - مشخصات این دستگاه به اشتراک گذاشته شده و به نظر می‌رسد دستگاه مذکور دارای دو نمایشگر باشد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - که یکی از آنها با نرخ تازه سازی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - ۱۲۰ هرتز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - توسط سامسونگ و نمایشگر دوم با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز توسط Visionox تامین خواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - شد.

با توجه به اینکه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر دستجرد استان قم - ساخت چنین دستگاهی دشواری‌های خاص خودش را دارد، انتظار می‌رود قیمت بالایی برای آن تعیین شود. در نهایت باید دید شیائومی گوشی تاشو جدید خود را با چه مشخصات و طراحی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone