🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11647.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تبلت غول‌پیکر گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ احتمالا اوایل ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

سامسونگ معمولا هر سال خانواده جدیدی از تبلت‌های پرچمدار خود را معرفی می‌کند. ولی ظاهرا امسال شرایط کمی تغییر کرده و برای عرضه تبلت‌های سری گلکسی تب S8 که این بار سه مدل خواهند بود، ...

سامسونگ معمولا هر سال خانواده جدیدی از تبلت‌های پرچمدار خود را معرفی می‌کند. ولی ظاهرا امسال شرایط کمی تغییر کرده و برای عرضه تبلت‌های سری گلکسی تب S8 که این بار سه مدل خواهند بود، باید تا اوایل سال آینده میلادی صبر کنیم.

بر اساس یک گزارش جدید، خانواده گلکسی تب S8 به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - جای سال جاری میلادی در ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند. در حال حاضر پنجره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - زمانی دقیقی برای عرضه این محصولات در دسترس نیست، اما با توجه به شرایط کمبود جهانی تراشه دور از ذهن نیست که عرضه این خانواده به سال آینده میلادی منتقل شده باشد.

کمبود تراشه حتی روی عرضه گلکسی S21 FE هم اثر گذاشته و معرفی آن را تا اوایل پاییز به تعویق انداخته است. در هر حال، گفته می‌شود که سری گلکسی تب S8 سه مدل خواهد داشت تا شباهت بیشتری به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ پیدا کند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب S8 و تب S8 پلاس مشابه گلکسی تب S7 و تب - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - S7 پلاس باقی می‌ماند اما پردازنده جدیدی روی آن‌ها قرار می‌گیرد. سامسونگ تمام تمرکز خود را روی مدل جدید این خانواده یعنی گلکسی تب S8 اولترا قرار داده که قرار است نمایشگری ۱۴.۶ اینچی از نوع امولد و یک باتری ۱۲ هزار میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

هر سه عضو خانواده آتی تبلت‌های پرچمدار سامسونگ از قلم هوشمند S Pen و یک کیبورد جانبی پریمیوم تازه پشتیبانی خواهند کرد. این محصولات می‌توانند به شبکه‌های ارتباطی 5G وصل شوند ولی در مدل‌های وای‌فای و LTE هم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر دلیجان استان مرکزی - به بازار می‌آیند.

طبق اطلاعات موجود، قیمت این سه مدل از ضعیف به قوی به ترتیب از ۷۴۰، ۱۱۲۰ و ۱۳۲۰ دلار آغاز می‌شود. البته این قیمت‌ها بر اساس قیمت افشا شده برای بازار کره تبدیل شده‌اند و ممکن است قیمت نهایی برای سایر بازارها متفاوت باشد. از آن‌جایی که احتمالا زمان زیادی تا معرفی این دستگاه‌ها باقی مانده، باید منتظر گزارش‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone