🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11658.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بازگشت از ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۰ در یک بازه زمانی محدود امکان‌پذیر است

ویندوز ۱۱ چند هفته پیش رسما از سوی مایکروسافت معرفی شد و بسیاری از کاربران اقدام به نصب نسخه بتای آن کردند. ولی حالا به نظر می‌رسد که راه بازگشت به ویندوز ۱۰ برای این ...

ویندوز ۱۱ چند هفته پیش رسما از سوی مایکروسافت معرفی شد و بسیاری از کاربران اقدام به نصب نسخه بتای آن کردند. ولی حالا به نظر می‌رسد که راه بازگشت به ویندوز ۱۰ برای این افراد بسیار محدود است و فقط مدت زمان خاصی فرصت دارند تا ضمن حفظ اطلاعاتشان به نسخه قبلی برگردند.

ویندوز ۱۱ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - یکی از جذاب‌ترین سیستم - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - عامل‌های مایکروسافت است که قابلیت‌های امنیتی متعددی را به همراه دارد. این نسخه با کمک تراشه TPM - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - که از پیش‌نیازهای این سیستم عامل است، ایمنی کاربران را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - در سطح بالایی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - تضمین می‌کند. خوشبختانه مایکروسافت این نسخه را مثل ویندوز ۱۰ به کاربران تحمیل نمی‌کند. یعنی اگر کاربری از ویندوز ۱۱ استفاده کند و بخواهد به نسخه قبلی برگردد، مایکروسافت این امکان را برای او فراهم کرده اما یک شرط مهم وجود دارد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی

پشتیبانی از ویندوز ۱۰ حدود ۴ سال دیگر ادامه می‌یابد، بنابراین از این نظر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - مشکلی وجود ندارد، اما مایکروسافت توضیح داده که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - بازگشت به ویندوز ۱۰ از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - روی ویندوز ۱۱ فقط در یک پنجره زمانی ۱۰ روزه قابل انجام است. این شرکت در توضیحات بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت خود می‌گوید:

«بعد از این که آپگرید ویندوز ۱۱ را نصب کردید، یک بازه زمانی ۱۰ روزه وجود - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - دارد که به شما اجازه می‌دهد ضمن حفظ فایل‌ها و داده‌هایی که با خود به همراه آورده‌اید، به ویندوز ۱۰ برگردید. اما پس از روز دهم، برای بازگشت به نسخه قبلی باید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و ویندوز ۱۰ را به‌صورت Clean Install نصب کنید.»

بنابراین اگر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - ویندوز ۱۱ را روی دستگاه خود نصب کرده‌اید و نمی‌دانید که می‌خواهید روی این نسخه باقی بمانید یا نه، بهتر است زودتر تصمیم بگیرید. در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر زرندیه استان مرکزی - صورتی که ۱۰ روز از زمان نصب ویندوز ۱۱ گذشته باشد، نصب مجدد ویندوز ۱۰ نیازمند پاکسازی تمام اطلاعات درایو ویندوز است و نمی‌توان این اطلاعات را به‌راحتی به نسخه قبلی منتقل کرد. ولی اگر هنوز در این پنجره ۱۰ روزه هستید، می‌توانید خیلی آسان به نسخه ویندوز ۱۰ برگردید و تمام تنظیمات و پیکربندی‌های خود را حفظ کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone