🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11650.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

حذف وان پلاس ۹ و ۹ پرو از پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ به اتهام تقلب

گیک‌بنچ داده‌های مربوط به بنچمارک گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو را به اتهام دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه های مخدوش کننده نتایج عملکرد حذف کرد. پس از بررسی‌های ...

گیک‌بنچ داده‌های مربوط به بنچمارک گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو را به اتهام دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه های مخدوش کننده نتایج عملکرد حذف کرد.

پس از بررسی‌های طولانی و مفصل ادعا شده که وان پلاس در گوشی‌های سری وان پلاس ۹ از برخی برنامه‌های بهینه‌سازی استفاده کرده است که می‌تواند روی عملکرد دستگاه تاثیرگذار باشد. بنچمارک استفاده از چنین اپ‌هایی را نوعی تقلب می‌داند و چون در زمان تست دستگاه‌ها چنین برنامه‌هایی فعال بوده، اکنون گیک‌بنچ مدعی است نتایج تست‌ها قابل اتکا نیستند.

براساس قوانین بنچمارک گیک‌بنچ، استفاده از چنین برنامه‌هایی نوعی دستکاری در عملکرد دستگاه محسوب می‌شود و نتایج تست‌هایی که در این شرایط گرفته شده را مخدوش می‌داند. با توجه به بررسی‌های انجام شده، وان پلاس ۹ و نسخه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - پرو آن از چنین برنامه‌هایی در زمان تست استفاده کرده‌اند.

گیک‌بنچ قصد دارد سایر گوشی‌های هوشمند وان پلاس را نیز مورد بررسی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - قرار دهد تا همین موضوع را در مورد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - آنها ارزیابی کند. پیش از این نیز در آزمون‌های گیک‌بنچ برخی تولیدکنندگان موبایل با روش‌هایی توانسته بودند هنگام - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - اجرای تست، روی برخی مولفه‌هایی که مورد بررسی قرار می‌گیرند، دست ببرند و نتایج را مخدوش کنند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس

باید دید وان پلاس چه پاسخی به اتهام مطرح شده می‌دهد. تاکنون و از زمان حذف شدن این دو گوشی هوشمند از پایگاه داده گیک‌بنچ، وان پلاس هنوز  - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - پاسخی به اتهام مطرح شده نداده است.

وان پلاس ۹ و نسخه پرو آن سوم فروردین‌ماه معرفی شدند. پرچمدار وان پلاس به نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز است که دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - درون حفره نمایشگر این گوشی هوشمند دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه ۸.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۹۲ گرم وزن دارد.

وان پلاس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - ۹ پرو نیز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - نسخه پیشرفته‌تر وان پلاس ۹ محسوب می‌شود که نمایشگر بزرگتری دارد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - رزولوشن صفحه نمایش LTPO با ابعاد ۶.۷ اینچی این دستگاه برابر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - +QHD است و رفرش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. به گفته این کمپانی، این پنل مصرف انرژی را در استفاده عمومی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کازرون استان فارس - تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone