🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19811.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت ابزاری برای شناسایی دیپ فیک معرفی کرد

در حالی که زمان چندانی به انتخابات ایالات متحده باقی نمانده، مایکروسافت به منظور جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط، ابزاری را توسعه داده که با تحلیل ویدیوها و عکس‌ها امکان تشخیص دیپ فیک را فراهم ...

در حالی که زمان چندانی به انتخابات ایالات متحده باقی نمانده، مایکروسافت به منظور جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط، ابزاری را توسعه داده که با تحلیل ویدیوها و عکس‌ها امکان تشخیص دیپ فیک را فراهم می‌کند و به میزان دستکاری شدن آن‌ها یک امتیاز می‌دهد.

در دیپ فیک - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - از هوش مصنوعی به منظور دستکاری فایل‌های صدا، عکس یا ویدیو استفاده می‌شود؛ به طوری که حتی گاه تشخیص جعلی بودن آن آسان نیست. این فایل‌های دستکاری شده گاه در کمپین‌های انتخاباتی و برای بدنام کردن کاندیداها به کار می‌رود.

ابزار جدید مایکروسافت «Video Authenticator» نام دارد و می‌تواند همزمان با پخش هر فریم ویدیو امتیازی را به آن تخصیص دهد. ابزار مایکروسافت بر اساس شناسایی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - مرزهای ترکیب شده سوژه‌ها، محو شدن ظریف یا المان‌های خاکستری قادر به شناسایی نسخه‌های تقلبی است. البته مواردی که ابزار تشخیص دیپ فیک مایکروسافت بررسی می‌کند از چشم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - انسان پنهان است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران

ابزار جدید برای استفاده عمومی منتشر نمی‌شود. مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - به این منظور با شرکت تجاری و غیر انتفاعی «AI Foundation» مستقر در سان فرانسیسکو مشارکت داشته. ابزار در ابتدا تنها برای بنیاد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - «Reality Defender 2020» و برای استفاده سازمان‌های درگیر در روندهای دموکراتیک از جمله رسانه‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - خبری و کمپین‌های سیاسی در دسترس خواهد بود.

اما یکی از محدودیت‌های تکنولوژی مایکروسافت در این است - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - که ریسک قدیمی شدن و در نتیجه بی فایده شدن آن وجود دارد؛ چرا که تکنولوژی دیپ فیک روز به روز پیشرفت می‌کند و پیچیده‌تر می شود. مایکروسافت البته از سیستم جداگانه‌ای خبر داده که برای تولید کنندگان محتوا امکان افزودن کدهای پنهان در ویدیوها را فراهم می‌کند تا هرگونه دستکاری قابل تشخیص باشد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - مایکروسافت همچنین با کنسرسیومی از شرکت‌های فعال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - در حوزه رسانه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - از جمله بی‌بی‌سی، رادیو کانادا و‌ نیویورک تایمز همکاری دارد تا این تکنولوژی آزمایش شود و به عنوان یک استاندارد توسعه یابد.

ابتکار مایکروسافت برای مقابله با نشر اطلاعات غلط، بخشی از برنامه «حفاظت از دموکراسی» این کمپانی است. این برنامه شامل تکنولوژی‌هایی از جمله «ElectionGuard» - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بابل استان مازندران - برای محافظت از آرا و نیز «AccountGuard» برای کمک به ایمن نگه داشتن کمپین‌ها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هویار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میتونم یه سوال بپرسم تعمیرگاه شما آغوزبن بابل هم تعمیرات تلویزیون توشیبا 50UA2B63DG LCD داره
پاسخ: بله در آغوزبن شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone