🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19810.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی نسل سوم فناوری دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرد [تماشا کنید]

شیائومی از جدیدترین فناوری دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد و از عرضه موبایل با این تکنولوژی در سال آینده خبر داد. شیائومی با انتشار پستی در وبلاگ این شرکت اعلام کرد از سال آینده ...

شیائومی از جدیدترین فناوری دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد و از عرضه موبایل با این تکنولوژی در سال آینده خبر داد.

شیائومی با انتشار پستی در وبلاگ این شرکت اعلام کرد از سال آینده تولید انبوه موبایل با دوربین سلفی زیر نمایشگر را آغاز می‌کند. شیائومی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌گوید نسل اول و دوم این فناوری تاکنون در محصولات این شرکت بکار نرفته بودند اما از سال بعد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شاهد عرضه موبایل‌های این سازنده با نسل سوم این فناوری خواهیم بود.

به گفته شیائومی تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر این شرکت به گونه‌ای طراحی شده که اجازه ورود نور از شکاف‌های زیرپیکسل‌ها را می‌دهد. زیرپیکسل‌ها در واقع همان نقطه‌های قرمز، سبز و آبی (RGB) هستند که پس از ترکیب شدن یک پیکسل را تشکیل می‌دهند.

شیائومی می‌گوید به لطف این فناوری تراکم پیکسلی قسمتی که بالای دوربین سلفی قرار گرفته همانند دیگر قسمت‌های نمایشگر است، بنابراین دوربین سلفی «به طور کامل» پنهان می‌شود. این شرکت اضافه می‌کند که کیفیت عکس‌های گرفته شده با این فناوری تفاوتی عکس دوربین‌های سلفی معمول ندارد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل

شیائومی افزود به لطف فناوری مورد بحث «روشنایی، گاموت رنگ و دقت رنگ» قسمتی که بالای دوربین سلفی قرار گرفته مشابه دیگر بخش‌های نمایشگر خواهد بود. البته در توضیحات این شرکت اشاره‌ای به نوع پنل‌های سازگار و همچنین رزولوشن نشد.

شیائومی ادعا می‌کند این فناوری دوربین سلفی را به طور کامل پنهان می‌کند، اما اگر در ثانیه ۲۹ ویدیو را متوقف کنید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - متوجه یک سایه مربع شکل روبروی دوربین سلفی می‌شوید. «Ice Universe» - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - افشاگران باسابقه دنیای تکنولوژی به شمار می‌رود نیز تصویر زیر را در توییتر منتشر کرده که با دقت به آن متوجه یک هاله دایره‌ای شکل مقابل دوربین سلفی خواهید شد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل

تعدادی از سازندگان موبایل از جمله شیائومی و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اوپو فناوری پنهان کردن دوربین سلفی زیر نمایشگر را توسعه داده‌اند اما تاکنون شاهد بکارگیری آنها در گوشی‌ها نبوده‌ایم. ZTE نیز از عرضه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اولین گوشی دنیا با دوربین زیر نمایشگر به نام ZTE Axon 20 5G در اول سپتامبر (۱۱ شهریور) خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا سایت ***** تلویزیون سام 43T5000 43 Inch FHD شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone