🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19809.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

چین با وضع قوانین صادراتی جدید در پی جلوگیری از فروش تیک‌تاک است

دولت چین قوانین جدیدی برای صادرات فناوری وضع کرده که می‌تواند بر سر راه فروش تیک‌تاک به شرکت‌های آمریکایی مانع ایجاد کند. به گزارش «وال استریت ژورنال»، دولت چین قانون جدیدی برای صادرات فناوری‌های مبتنی ...

دولت چین قوانین جدیدی برای صادرات فناوری وضع کرده که می‌تواند بر سر راه فروش تیک‌تاک به شرکت‌های آمریکایی مانع ایجاد کند.

به گزارش «وال استریت ژورنال»، دولت چین قانون جدیدی برای صادرات فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی وضع کرده که می‌تواند بر فرآیند فروش تیک‌تاک به آمریکا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - تأثیر بگذارد. قانون جدید صادرات تکنولوژی‌هایی مثل پیشنهاد محتوا، تحلیل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - متن و تشخیص صدا را ممنوع کرده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - است، مگر اینکه شرکت‌ها برای چنین کاری از دولت چین مجوز بگیرند. تیک‌تاک از برخی از فناوری‌های یاد شده استفاده می‌کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان

دولت چین همچنین به کمپانی مالک تیک تاک یعنی بایت‌دنس در مورد فروش این شبکه اجتماعی هشدار جدی داده است. یکی از مقامات دولت چین به خبرگزاری «شین‌هوآ» گفته است که بایت‌دنس باید «با جدیت و ضمن رعایت جوانب احتیاط» مذاکره برای فروش تیک‌تاک را متوقف کند. به گفته این مقام دولتی تیک تاک فناوری‌هایی دارد که با فروش آن قوانین نقض خواهد شد.

وزیر بازرگانی چین نیز گفته است که قوانین صادراتی این کشور از سال ۲۰۰۸ دست نخورده بودند، بنابراین وضع قوانین جدید با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و بازار رقابتی اهمیت داشته است.

پیش بینی می‌شود وضع قوانین صادراتی جدید از سوی دولت چین تنش‌ها میان ایالات متحده و این کشور را بیشتر کند. این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بیجار استان کردستان - دو کشور درگیر جنگ تجاری هستند و آمریکا شرکت‌هایی مثل هواوی و ZTE را به اتهام جاسوسی آنها برای دولت چین تحریم کرده است.

تلاش ایالات متحده برای جدایی تیک‌تاک از مالک چینی آن تنش‌ها را بیشتر کرده، بنابراین واکنش دولت چین با وضع قوانین سخت گیرانه برای صادرات تعجب آور نبود. فروش تیک‌تاک به شرکت‌های آمریکایی در واقع امتیاز به دولت آمریکا محسوب شده و سبب دسترسی بیشتر این کشور به فناوری‌های چینی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone