تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42398.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

قصور امنیتی، منجر به افشای اطلاعات بسیاری از کارمندان ارتش آمریکا شد

به تازگی هزاران فایل شامل اطلاعات ارتش ایالات متحده و نیز پرسنل آن در فضای مجازی افشا شده است. این مستندات که شامل رزومه ها و درخواست های شغلی کارمندان ارتش آمریکا است، توسط شرکت ...

به تازگی هزاران فایل شامل اطلاعات ارتش ایالات متحده و نیز پرسنل آن در فضای مجازی افشا شده است. این مستندات که شامل رزومه ها و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - درخواست های شغلی کارمندان ارتش آمریکا است، توسط شرکت امنیت سایبری UpGuard در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرورهای عمومی آمازون وب سرویس یافته شد. از طرف دیگر، یک کمپانی تحلیلی نیز توانسته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رد این فایل ها را تا کارولینای شمالی و شرکتی امنیتی به نام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - TigerSwan دنبال کند.

بعد از افشای نام TigerSwan، این کمپانی در بیانیه ای تقصیر را به گردن TalentPen انداخت؛ شرکت شخص ثالث دیگری که وظیفه جمع آوری نیرو برای سازمان های مختلف را برعهده دارد.

گفته می شود حدوداً 9400 فایل در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات خصوصی مربوط به کارخواهان TigerSwan را در خود جای می دهد و برخی از این اطلاعات به سال ها پیش و سال - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 2008 میلادی باز می گردد. گفتنی است که در این رزومه ها، اطلاعاتی مانند آدرس منزل، شماره تلفن، ایمیل آدرس، گواهینامه رانندگی، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اطلاعات پاسپورت و شماره تامین اجتماعی درج شده است.

علاوه بر این، فایل های مورد اشاره اطلاعاتی حساس درباره برخی کارمندان وزارت دفاع ایالات متحده و آژانس های امنیتی این کشور افشا می کند که پیشتر در این دو سازمان مشغول به کار بوده اند یا هنوز هستند. از دیگر اطلاعات افشایی می توان به اطلاعات مربوط به چند شخص افغان و عراقی که قبلاً به عنوان مترجم مشغول به کار بوده اند، یکی از کارمندان سازمان ملل متحد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در خاورمیانه و یک سفیر سابق آمریکا در اندونزی اشاره کرد.

به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد بخش عظیمی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از این فایل ها، در ماه فوریه روی سرورهای عمومی آمازون منتشر شده اند و از آن زمان، در دسترس هرکسی برای دانلود بوده اند. در ماه جولای، کریس ویکری، مدیر واحد تحقیقات خطرهای سایبری UpGuard این فایل ها را کشف کرد و به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - TigerSwan - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هشدار داد. با این همه، از آن جایی که سرورها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به این شرکت امنیتی خصوصی تعلق نداشتند، تقریباً یک ماه دیگر طول کشید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا فایل ها در 24 آگوست حذف شوند.

بنابر اعلامیه TigerSwan، شرکت TalentPen بعد از اتمام قرارداد خود، سایتی امن برای انتقال رزومه ها به سرورهای TigerSwan فراهم آورد. پس از این، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت فعال در حوزه امنیت دریافت کرد که همکار پیشین اش، از متغیری اشتباه روی سرویس های وب آمازون برای این پروسه استفاده کرده است و ظاهراً نتوانسته مستندات را بعد از منقضی شدن اطلاعات لاگین TigerSwan حذف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone