🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38700.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تلاش سامسونگ برای جای دادن دوربین و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر

به طور حتم تلاش موفقیت آمیز کمپانی ویوو در جای دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، برای غول های بازار چون اپل، سامسونگ و هوآوی یک شکست محسوب می شود. بنابراین عجیب نیست که ...

به طور حتم تلاش موفقیت آمیز کمپانی ویوو در جای دادن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، برای غول های بازار چون اپل، سامسونگ و هوآوی یک شکست محسوب می شود. بنابراین عجیب نیست که این کمپانی ها برای جبران این مسئله تلاشی مضاعف را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آغاز کنند.

شکی نیست که تمام شرکت ها در حال توسعه تکنولوژی اختصاصی خود برای سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر هستند، اما به نظر می رسد برنامه سامسونگ از بقیه بلند پروازانه تر است. به تازگی پتنتی متعلق به این شرکت به ثبت رسیده که نشان می دهد کره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ای ها قصد دارند علاوه بر حسگر اثر انگشت، دوربین سلفی را نیز به زیر نمایشگر انتقال دهند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در واقع هدف سامسونگ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن است که ناچار نباشد محصولی مانند آیفون X را با آن شکاف نه چندان زیبای بالای نمایشگر به تولید برساند. آن طور که از تصاویر بر می آید، همه سنسورها و دوربین جلویی می توانند درون یک فضای بیضی شکل (محل فعلی دکمه هوم) در زیر نمایشگر جای بگیرند.

گرچه اجرای چنین ایده ای به نظر بسیار جذاب می رسد، اما باید پذیرفت که عملی ساختن و میزان کارایی آن هنوز محل تردید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است. با این حال پیاده سازی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن می تواند قدمی مهم برای به تولید رسیدن موبایلی با نمایشگر واقعاً تمام صفحه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone