🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38703.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نمایش «آخرین فعالیت» به اینستاگرام آمد

روز گذشته اینستاگرام قابلیت جدیدی را به سرویس خود آورد که به کمک آن کاربران می توانند زمان آخرین فعالیت (Last Seen) فالوورها یا کسانی که با آن ها چت داشته اند را ببینند. این ...

روز گذشته اینستاگرام قابلیت جدیدی را به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سرویس خود آورد که به کمک آن کاربران می توانند زمان آخرین فعالیت (Last - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Seen) فالوورها یا کسانی که با آن ها چت داشته اند را ببینند. این ویژگی که Show - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Activity Status نام دارد، به صورت خودکار از درون تنظیمات اینستاگرام فعال شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و همانند بقیه سرویس ها این قابلیت را دارید تا آن را غیر فعال کنید.

برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات اکانت رفته و در پایین تیک گزینه Show Activity Status را بردارید. البته با غیر فعال کردن این بخش، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دیگر نمی توانید آخرین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فعالیت بقیه را نیز ببینید. با توجه به گزارشات به دست رسیده، برای خیلی از کاربران اینستاگرام این ویژگی فعال شده است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
اطلاعات به دست آمده خبر از یک ویژگی جدید دیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با نام Type برای استوری ها می دهند. با این قابلیت می توانید استوری های متنی با آزادی عمل خیلی بیشتری بگذارید.

اما امکان دارد که لست سین اینستاگرام فعلا در مرحله آزمایشی باشد و هنوز بعضی ها به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن دسترسی نداشته باشند. بد نیست بدانید در کنار این ویژگی، به نظر می رسد که اینستاگرام در حال تست قابلیتی امنیتی در اپلیکیشن خود است که به واسطه آن، اگر از یک استوری اسکرین شات بگیرید به کسی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که استوری گذاشته اطلاع داده خواهد شد.

مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به اینستاگرام می آید ولی در نسخه کنونی تنها زمانی که از عکس ها یا ویدیوهای منتشر شده در دایرکت اسکرین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شات میگیرید کاربر مقابل متوجه می شود. بد نیست بدانید ارسال هشدار در هنگام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفتن اسکرین شات از استوری ها پیشتر در اسنپت چت حضور داشته است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت در قسمت دایرکت اینستاگرام نشان داده می شود.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone