🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38705.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به زودی می توانید به استوری های اینستاگرام تصاویر گیف اضافه کنید

اگر احساس می کنید که استوری های جدیدتان کسل کننده شده اند، اینستاگرام خبر خوشحال کننده ای برایتان دارد. به تازگی شواهدی منتشر شده که از همکاری اینستاگرام و Giphy برای آوردن آرشیو بزرگ تصاویر ...

اگر احساس می کنید که استوری های جدیدتان کسل کننده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده اند، اینستاگرام خبر خوشحال کننده ای برایتان دارد. به تازگی شواهدی منتشر شده که از همکاری اینستاگرام و Giphy برای آوردن آرشیو بزرگ تصاویر متحرک این وبسایت به استوری های شبکه اجتماعی محبوب حکایت می کنند.

مطابق گزارشات کاربرانی از کشورهای فیلیپین، برزیل و اندونزی، تعدادی از آن ها با باز کردن بخش استوری اینستاگرام با یک گزینه جدید برای جستجوی تصاویر گیف از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آرشیو Giphy مواجه شده اند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

به نظر می رسد که این خصوصیت فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد، اما امکان دارد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که به زودی برای نسخه نهایی اینستاگرام در سراسر دنیا نیز - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - منتشر شود.

گفتنی است با توجه به این که فیسبوک مدت هاست با وبسایت Giphy همکاری می کند، ارائه قابلیت جستجوی تصاویر گیف در اینستاگرام موضوع چندان غافلگیرکننده ای به حساب نمی آید.

اینستاگرام هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده، اما بعید نیست که به زودی شاهد انتشار خبر رسمی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ارائه این قابلیت در اپلیکیشن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone