🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38691.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ناجی؛ اپلیکیشنی نجات بخش برای زلزله زدگان

هیچ چیز در زمان زلزله، بدتر از زیر آوار ماندن و بی خبر بودن دیگران از این موضوع نیست. حالا که زمین در نقاط مختلف ایران خیال آرام گرفتن ندارد و لرزه ها یکی پس ...

هیچ چیز در زمان زلزله، بدتر از زیر آوار ماندن و بی خبر بودن دیگران از این موضوع نیست. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حالا که زمین در نقاط مختلف ایران خیال آرام گرفتن ندارد و لرزه ها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یکی پس از دیگری اتفاق می افتند هم زیر آوار ماندن به نگرانی بسیاری از افراد تبدیل شده. برای همین دو توسعه دهنده خوشفکر ایرانی تصمیم گرفته اند که با ارائه یک اپلیکیشن ویژه، از این نگرانی تا حد زیادی بکاهند.

اپلیکیشن «ناجی» برای کار ساده ای طراحی شده، اما همین کار ساده شاید بتواند در نجات جان هزاران نفر موثر باشد. اگر ناجی را روی موبایل تان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داشته باشید و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینترنت و موقعیت جغرافیایی تان فعال باشد، اپلیکیشن هر نیم ساعت یک بار موقعیت مکانی دقیق تان را برای نیروهای امدادی ارسال می کند تا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای نجات از زیر آوار به سوی تان بشتابند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این مهم ترین هدفی است که اپلیکیشن برای آن طراحی شده و اگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شرایط بحرانی عملکرد درست و دقیقی از آن شاهد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باشیم، باید بگوییم که ناجی مفیدترین اپلیکیشنی بوده که تا کنون برای مواجهه با زلزله منتشر شده است.

البته ناجی اهداف دیگری را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هم دنبال می کند. درست مثل اپ لرزه نگار [معرفی دیجیاتو] ناجی هم می تواند فهرست تمام زلزله های اخیر کشور و موقعیت دقیق آن ها روی نقشه گوگل را به نمایش در آورد. بنابراین در صورتی که به پیش لرزه ای در نزدیکی محل زندگی تان بر بخورید، می توانید برای زلزله های بعدی آمادگی داشته باشید.

اما ناجی از نظر آموزش های پیش از زلزله هم اپلیکیشن فوق العاده مفیدی به حساب می - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آید. با داشتن این اپ، می توانید از آموزش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های ضروری در حین زلزله بهره - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ببرید و مکان های امن شهر (فعلا تهران) را برای اسکان موقت تا زمان رفع خطر را بشناسید.

تمام این مطالب به غیر از خود اپ، در کانال تلگرام ناجی هم ارائه می شوند تا سریع تر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قادر به اشتراک گذاری آن ها باشید. نقشه زلزله خیزی هم قابلیت خوب دیگری است که البته بیشتر برای زمین شناسان و متخصصان زلزله شناسی کاربرد دارد تا کاربران - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معمولی، با این وجود می تواند کاربردهای خاص خودش را داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با این تمهیدات، ناجی یکی از مفیدترین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن هایی است که این روزها می توانید در موبایل تان داشته باشید، خصوصا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اگر در استان های زلزله خیزی مثل کرمانشاه زندگی می کنید.

البته قابلیت هایی هستند که می توانند ناجی را به اپلیکیشن کامل تری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در شرایط بحرانی تبدیل نمایند. ناجی برای افراد مانده زیر آوار دکمه ای تعبیه کرده که بتوانند به سرعت چراغ LED موبایل را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روشن و خاموش کنند.

اما تصور می کنیم که در نظر گرفتن گزینه ای برای چشمک زدن این چراغ و همچنین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارائه یک بوق یا آژیر بلند برای ایجاد سر و صدا از زیر آوار، بتواند نیروهای امدادی را برای یافتن زیر آوار ماندگان بهتر کمک کند.

نکته بعد این که اپلیکیشن از اطلاعات شما، فقط شماره تلفن را می گیرد. از آنجا که برای نیروهای امدادی نام و تعداد زیر آوار مانده ها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اهمیت بسیار زیادی دارد، بد نیست که امکان ثبت اطلاعات افراد هر خانوار هم برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پوشش این موضوع به اپلیکیشن اضافه شود.

ناجی برای پلتفرم اندروید و به صورت کاملا رایگان منتشر شده، هر چند اگر آن را اپ مفیدی یافتید می توانید با پرداخت هدیه از توسعه دهندگانش حمایت کنید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

ناجی

سازنده: پیام دارابی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone