🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38708.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن جدید واتس اپ به کمک کسب و کارهای کوچک می آید

واتس اپ چند ماه پیش خبر از عرضه اپلیکیشن جدیدی برای کسب و کارها داد و به عنوان بخشی از این سرویس جدید، آن ها اکانت های بیزینسی را به صورت به محدود به نسخه ...

واتس اپ چند ماه پیش خبر از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عرضه اپلیکیشن جدیدی برای کسب و کارها داد و به عنوان بخشی از این سرویس جدید، آن ها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اکانت های بیزینسی را به صورت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به محدود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به نسخه آزمایشی واتس اپ آوردند. امروز این کمپانی بالاخره به وعده اش عمل کرد و واتس اپ بیزینس (WhatsApp Business) را برای کمک به کسب - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و کارهای کوچک تر منتشر نمود.

واتس اپ مدت ها در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تلاش بوده تا اپلیکیشنش را به محیطی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بهتر برای کسب و کارها تبدیل کند

این اپلیکیشن رایگان بوده و فعلا نسخه اندروید آن در کشورهای اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در دسترس است. البته واتس اپ قول داده که در هفته های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آتی این اپلیکیشن را برای سیستم عامل iOS و مارکت های بیشتر عرضه کند.

واتس اپ بیزینس مشابه خود اپلیکیشن اصلی است با این تفاوت که ویژگی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هایی برای ساخت پروفایل های بیزینسی می دهد. کسب و کارها می توانند اطلاعات مهمی از جمله ایمیل، آدرس فروشگاه یا وب سایت ها را به پروفایل خود اضافه کنند تا کاربران راحت تر بتوانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
اکانت های کسب و کار واتس اپ با یک آیکون سبز رنگ مشخص می شوند.

جدا از اینکه در این نسخه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از واتس اپ، ابزارهای پیام رسان هوشمند در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد. چیزی که پیشتر مشابهش را با فیسبوک مسنجر دیده بودیم. به عنون نمونه می توانید برای سوال های تکراری جواب های سریع بگذارید و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یا وقتی که در دسترس نیستید، به مشتریان بگویید که فعلا سرتان شلوغ است.

دسترسی به آمار پیام ها نیز از دیگر ویژگی های واتس اپ بیزینس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به شمار می رود. بد نیست بدانید برای ارتباط با کسب و کارهایی که از این اپلیکیشن جدید استفاده می کنند، احتیاجی نیست که شما هم یک اکانت واتس اپ بیزینس بسازید و با همان واتس اپ معمولی می توانید با آن ها حرف بزنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

WhatsApp Business

سازنده: WhatsApp Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone