🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38704.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

به روزرسانی تازه Honor View 10، قابلیت تشخیص چهره را به این موبایل می آورد

اسمارت فون Honor View 10 که ماه گذشته میلادی رسماً معرفی شد، چند هفته پیش بالاخره به بازار آمد. اگرچه این موبایل از اندروید 8.0 اوریو و آخرین ورژن رابط کاربری EMUI بهره مند است، ...

اسمارت فون Honor View - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 10 که ماه گذشته میلادی رسماً معرفی شد، چند هفته پیش بالاخره به بازار آمد. اگرچه این موبایل از اندروید 8.0 اوریو - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و آخرین ورژن رابط کاربری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - EMUI بهره مند است، اما از چندین قابلیت مهم نیز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بی بهره مانده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که ممکن است باعث تجدید نظر مشتریان در خرید این موبایل شود.

مهم ترین قابلیتی که تا امروز از View 10 جا مانده بود، Face Unlock یا تشخیص چهره برای باز کردن قفل نمایشگر است که در برخی از موبایل های فعلی دیده می شود و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برخی دیگر پس از عرضه، با به روزرسانی های - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نرم افزاری از آن بهره مند شده اند. به لطف آخرین به روزرسانی آنر، View 10 هم حالا جزو دیوایس هایی است که از تشخیص - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - چهره پشتیبانی می کند.

اما همه چیز به همین محدود نمی شود و آنر تصمیم گرفته با آپدیت اخیرش، چندین قابلیت تازه نیز به موبایل خود اضافه کرده و تجربه کاربری را بهبود ببخشد. یکی از مهم ترین تغییرات، «Smart Rotate» نام دارد که وضعیت نمایش محتویات روی نمایشگر را بسته به زاویه صورت کاربر تنظیم می کند.

از طرف دیگر، قابلیت «Intelligent Screen On» قرار است با تشخیص چشمان کاربر، نمایشگر را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روشن کند و از حالت آماده به کار در بیاورد. تمام این قابلیت ها، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سبب می شوند View 10 یک پرچمدار ارزشمند برای خریدارانش باشد. ضمناً گفتنی است که آپدیت OTA تا 5 روز دیگر به دست تمام دارندگان View 10 خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone