تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17228.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

MIT از قایق خودران با ظرفیت حمل دو سرنشین رونمایی کرد

مؤسسهٔ فناوری ماساچوست (MIT) از ربات جدید خود به نام Roboat II با قابلیت حمل دو سرنشین رونمایی کرد. Roboat II توسط محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر موسسه فناوری ماساچوست (CSAIL) و در بازه ...

مؤسسهٔ فناوری ماساچوست (MIT) از ربات جدید خود به نام Roboat II با قابلیت حمل دو سرنشین رونمایی کرد.

Roboat II توسط محققان آزمایشگاه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر موسسه فناوری ماساچوست (CSAIL) و در بازه پنج ساله ساخته شده است. این مدل نسبت به نسل قبل بزرگ‌تر و هوشمندتر شده و تحمل وزن بیشتری را پیدا کرده است.

دولت هلند MIT را مأمور ساخت اولین ناوگان قایق‌های خودران در جهان برای شهر آمستردام کرده و تولید Roboat II نیز در راستای همین هدف صورت گرفته است. این قایق حدوداً دو متر طول داشته و توانایی حمل دو سرنشین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را دارد.

Roboat II به لطف بهره مندی از چهار موتور توانایی حرکت در جهات مختلف را داشته و به GPS، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سنسور LiDAR و حسگرهای اینرسی برای ناوبری مجهز شده است. این قایق همچنین ماژولار است و می‌توان با متصل کردن آن‌ها به یکدیگر قایق بزرگ تری ساخت که توسط قایق «فرمانده» رهبری می‌شوند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

MIT در کنار این قایق در حال ساخت نسخه بزرگ‌تر این قایق با ظرفیت حمل ۴ تا ۶ مسافر نیز است. این نسخه در حال حاضر در شهر آمستردام در دست ساخت بوده ولی در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - مورد زمان آزمایش آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

محققان MIT می‌گویند قایق Roboat - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - II در کانال‌های شهر آمستردام به صورت خودکار به مسیریابی و جمع‌آوری داده‌ها پرداخته و پس از ۳ ساعت با حاشیه خطای ۱۷ سانتی متر به نقطه شروع بازگشته است.

محققان در گام بعدی به دنبال اصلاح الگوریتم‌های Roboat هستند تا توانایی این ربات را در مواجه با چالش‌هایی مثل جریان‌های آبی و امواج آب ارتقا دهند. آن‌ها همچنین قصد دارند توانایی این ربات در تشخیص و «درک» اجسام مسیر را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - افزایش دهند تا بتواند با دقت بیشتری مسیریابی در محیط را انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رونیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** یخچال زیمنس KA93GAI30M شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone