🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19710.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نحوه پنهان‌سازی شماره تلفن در اسنپ

ممکن است هر فردی به دلایل مختلف نخواهد شماره تلفن خود را در اختیار دیگران بگذارد، اما گاهی برای استفاده از اپلیکیش‌های مختلف این کار اجتناب‌ناپذیر است. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که شماره ...

ممکن است هر فردی به دلایل مختلف نخواهد شماره تلفن خود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - را در اختیار دیگران بگذارد، اما گاهی برای استفاده از اپلیکیش‌های مختلف این کار اجتناب‌ناپذیر است. اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - که شماره تلفن همراه را جزیی از اطلاعات شخصی خود قلمداد می‌کنید، می‌توانید از قابلیت «تماس امن» اسنپ استفاده کنید.

روابط عمومی اسنپ با انتشار بیانیه‌ای اعلام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - کرده که با فعال‌سازی قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن در سراسر ایران، این امکان را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - برای کاربران خود فراهم کرده است که به وسیله یک شماره واسط باهم در ارتباط باشند. در این حالت نه راننده شماره شما را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - می‌بیند و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - نه شما شماره او را در گوشی خود مشاهده خواهید کرد، بلکه یک بستر امن ارتباطی برای ارتباط دو سویه شما از سوی اسنپ ایجاد خواهد شد. اما فعالسازی این ویژگی چگونه انجام خواهد شد؟ با یک پیامک.

کاربران مسافر اسنپ می‌توانند با استفاده از این قابلیت بدون به اشتراک‌گذاری شماره تماس خود و از طریق یک شماره واسط با هم ارتباط برقرار کنند. قابلیت پنهان‌سازی شماره تماس کاربران در جهت احترام به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی آن‌ها در اپلیکیشن اسنپ ایجاد شده است.

برای فعال‌سازی قابلیت تماس امن تنها کافی است با شماره موبایلی که در اسنپ حساب کاربری دارید کد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - ۲۰۰ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ پیامک کنید. پس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر کاشان استان اصفهان - از ارسال این کد پیامکی حاوی متن فعال شدن سرویس تماس امن برای شما ارسال می‌شود. از این پس شماره تماس راننده و شما برای یکدیگر پنهان‌سازی می‌شود و در صورت برقراری تماس شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را می‌بینید، راننده نیز شماره واسط ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۲ را می‌بیند.

برای غیر فعال کردن این سرویس هم می‌توانید با همان شماره تلفنی که در اسنپ ثبت کرده‌اید عدد ۲۰۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید. اسنپ با ارسال یک پیامک غیرفعال شدن این سرویس را به شما اطلاع می‌دهد. از آنجایی که کاربران راننده ناشنوا غالبا از طریق پیامک با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند طرح تماس امن برای این دسته از رانندگان غیرفعال است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone