🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  2. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: با پایین آمدن فشار گاز، پکیج جریان آب را کم می‌کند تا بتواند به دمای از پیش تنظیم شده برسد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26602.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با دریفت از راه دور قابلیت های بالای 5G را در گودوود به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

کمپانی سامسونگ برای نمایش قابلیت ها و پتانسیل های بالای فناوری 5G از یک خودروی منحصر به فرد در فستیوال سرعت گودوود پرده برداری کرد. این خودرو که تمامی پنجره های آن پوشانده شده، فاقد ...

کمپانی سامسونگ برای نمایش قابلیت ها و پتانسیل های بالای فناوری 5G از یک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران - خودروی منحصر به فرد در فستیوال سرعت گودوود پرده برداری کرد. این خودرو که تمامی پنجره های آن پوشانده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده، فاقد راننده بوده و به واسطه 5G از راه دور کنترل می شود.

اتومبیل سامسونگ S-Drone نام داشته و در اصل یک دستگاه لینکلن MKZ است که روی آن چند دستگاه گلکسی S10 نسخه 5G نصب شده است. این موبایل های پرچمدار در واقع نقش دوربین را برای راننده ای که در اتاق کنترل نشسته، ایفا می کنند؛ به عبارت بهتر تصاویر ضبط شده توسط موبایل های موجود روی بدنه به صورت بی وقفه به هدست راننده فرستاده می شوند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران

به گفته سامسونگ تمامی موبایل های موجود روی اتاق خودرو، سیگنال های خود را از طریق شبکه 5G ودافون، به یک دستگاه گلکسی S10 5G دیگر که در داخل هدست واقعیت مجازی Gear VR قرار دارد، ارسال می کنند.

راننده ای که کره ای ها برای خودروی کنترل از راه دور S-Drone انتخاب کرده اند، کسی نیست جز وون گیتین (Vaughn Gittin) آمریکایی که بخاطر مهارت بالا در انجام حرکات دریفت شهرتی جهانی دارد. وی با پوشیدن هدست مذکور و نشستن پشت کیت فرمان و پدال که شباهت زیادی به کیت های کنترل بازی دارد، توانسته از راه دور به انجام حرکات نمایشی با S-Drone بپردازد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران

در ویدیو کلیپی که از دستاورد جدید سامسونگ منتشر شده، آقای گیتین به تمجید از سرعت بسیار بالای تبادل داده پرداخته و گفته که دستوراتش به طور آنی از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران - سوی خودرو پیاده سازی شده اند. وی افزوده هر گونه تاخیر و نهفتگی (عدم اجرای به موقع دستورات) می توانست باعث از دست رفتن کنترل خودرو شود.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران

مسلما سرعت بالای فناوری 5G عامل اصلی انتقال آنی دستورات راننده به خودرو بوده است. این فناوری با تسهیل انتقال داده های حجیم کیفیت ارتباطات را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بهبود بخشیده و می تواند کنترل ناوگانی از اتومبیل های خودران را در آینده ممکن سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone