🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23327.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مترو سواری رایگان برای چینی هایی که چهره شان را در سیستم نظارتی ثبت کنند

چین سیستم تشخیص چهره جدیدی را معرفی کرده است که به مسافران مترو این کشور امکان می دهد تنها با چهره خود هزینه سفر را پرداخت کنند. این فناوری که توسط غول صنعت تکنولوژی چین ...

چین سیستم تشخیص چهره جدیدی را معرفی کرده است که به مسافران مترو این کشور امکان می دهد تنها با چهره خود هزینه سفر را پرداخت کنند. این فناوری که توسط غول صنعت تکنولوژی چین یعنی Tencent طراحی و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - ساخته شده به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - افراد بالای ۶۰ سال امکان می دهد که از برخی ورودی های ایستگاه های مترو در شنژن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - به صورت رایگان وارد شوند و در عوض با اسکن چهره خود، آن را در سیستم ثبت نمایند.

سیستمی مشابه به این در شهر Jinan واقع در استان شرقی شاندونگ چین نیز پیاده سازی شده و همین حالا تست محدود آن در شانگهای، کیندائو، نانژینگ و نانینگ در حال انجام است.

طرح دولت چین برای شنژن نخستین بار توسط خبرگزاری رسمی این کشور شین هوآ منتشر شد و طبق گزارشی که نشریه صبح جنوب چین منتشر کرده پیش بینی می شود به زودی دیگر رده های سنی نیز مشمول آن شوند تا به نوعی ترغیب گردند و چهره شان را ثبت کنند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان

تکنولوژی تشخیص چهره چین همانطور که انتظار می رود پیشتر با انتقاد طرفداران حفظ حریم خصوصی و همچنین کاربران شبکه اجتماعی ویبو روبرو شده است. سیستم نظارتی گسترده این کشور بالغ بر ۱۷۰ میلیون دوربین مداربسته دارد و با استفاده از هوش مصنوعی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - چهره افراد را حتی در صورتی که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - آن را پوشانده باشند تشخیص می دهد.

سال گذشته این کشور از تکنولوژی تازه ای به نام تشخیص راه رفتن یا gait recognition رونمایی کرد که صرفا با مشاهده نحوه راه رفتن افراد آنها را تشخیص می دهد.

طرح های نظارتی در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - چین برنامه دیگری به نام پرنده جاسوس را شامل می شوند که در آن دسته های انبوه از ربات های پرنده برای نظارت هوایی بر مردم در آسمان به پرواز در می آیند.

این پهپادها که شمایلی شبیه به کبوتر دارند به دوربین های بسیار پیشرفته، تکنولوژی GPS و یک سیستم کنترل پرواز مجهزند که کنترل از راه دور آنها از روی زمین را ممکن می کند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان

شبکه نظارتی چین خوراک مورد نیاز برای سیستم اعتبار اجتماعی جنجالی این کشور را تامین خواهند کرد که هدف از راه اندازی آن رساندن این پیام - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - دولت چین به مردم است: اعتماد را نگه داشتن باعث - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - سربلندی است و شکستن اعتماد باعث سرشکستگی.

آنها که مطابق استانداردها رفتار نکنند نمره پایین تری از نظر اعتبار اجتماعی دریافت خواهند کرد و این یعنی ممکن است دسترسی شان به بهترین هتل ها و ارتباط های اینترنتی پر سرعت را از دست بدهند و حتی فرزندانشان نتوانند در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر مرند زنجان استان زنجان - بهترین مدارس تحصیل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone