🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30484.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات احتمالی اکسپریا XA3 ، گوشی میان رده سونی مشخص شد

انتظار می‌رود که گوشی بعدی شرکت سونی اکسپریا XA3 اولترا در مراسم CES 2019 به صورت رسمی معرفی شود. این مراسم از ۱۸ دی ماه در شهر لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد اما ...

انتظار می‌رود که گوشی بعدی شرکت سونی اکسپریا XA3 اولترا در مراسم CES 2019 به صورت رسمی معرفی شود. این مراسم از ۱۸ دی ماه در شهر لاس وگاس ایالات متحده برگزار خواهد شد اما خبر‌های جدیدی از گوشی بعدی شرکت ژاپنی دو هفته پیش از شروع مراسم فاش شده است.

بر اساس گزارشاتی از DroidShout، میان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - رده‌ی نسبتا بزرگ بعدی سونی احتمالا ۵۱۹ یورو در بیشتر فروشگاه‌های اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت یاد شده معادل ۵۹۵ دلار خواهد بود که نسبت به میان رده‌ی قبلی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - ژاپنی‌ها افزایش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - قیمت قابل توجهی داشته است.

گوشی اکسپریا XA2 اولترا که در واقع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - نسخه‌ی قبلی XA3 اولترا محسوب می‌شود، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - در زمان عرضه ۵۱۴ دلار قیمت گذاری شده بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان

افزایش قیمت قابل توجه این میان رده احتمالا به این دلیل باشد که سونی از لحاظ سخت افزاری گوشی خود را با پیشرفت‌های تاثیر گذاری رو به رو کرده است. از آنجایی که میان رده‌های کنونی از چیپست اسنپدراگون 630 استفاده می کنند می‌توان انتظار داشت که میان رده‌ی جدید سونی از اسنپدراگون 660‌ بهره‌مند شود. البته یکی دیگر از گزینه‌ها ممکن است اسنپدراگون 670 باشد که در حال حاضر توسط کوالکام - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - عرضه شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - است. به هر حال انتظار می‌رود این چیپست همراه با رم ۶ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9‌ پای عرضه شود.

از سویی دیگر از شایعات اینطور به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۵ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - اینچی بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده که دارای ابعاد تصویر 18:9 خواهد بود و همچنین پنل پشتی این تلفن از پوشش آلومینیومی استفاده می‌کند که طراحی منحصر به فردی برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

اکسپریا XA3 اولترا قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای به فروش برسد. شروع رسمی عرضه‌ی این تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر کوچصفهان استان گیلان - احتمالا اواسط بهمن ماه و در کنار عرضه‌ی اکسپریا XA3 و اکسپریا L3 صورت بپذیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone