🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23329.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس 11 احتمالا دوربین 108 مگاپیکسلی و بزرگنمایی اپتیکال پنج برابری دارد

به گزارش یکی از خبرگزاری های کره ای، سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 11 را با دوربین 108 مگاپیکسلی روانه بازار کند. همچنین گفته می شود این گوشی دارای دوربین چهارگانه بوده و یکی ...

به گزارش یکی از خبرگزاری های کره ای، سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 11 را با دوربین 108 مگاپیکسلی روانه بازار کند. همچنین گفته می شود این گوشی دارای دوربین چهارگانه بوده و یکی از سنسورها قابلیت بزرگنمایی اپتیکال پنج برابری دارد.

به گزارش سایت The Elec، سامسونگ علاوه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - بر مجهز کردن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - گلکسی اس 11 به سنسور با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - بزرگنمایی اپتیکال پنج برابری، این گوشی را به ماژول دوربین چهارگانه نیز مجهز خواهد کرد. پرچمدار سال بعد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - این شرکت احتمالاً همانند پرچمدار گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو)، دارای یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - سنسور فوق عریض و یک سنسور زمان پرواز (ToF) - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - خواهد بود.

سامسونگ اوایل خرداد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - ماه امسال، تولید انبوه دوربین موبایل با زوم اپتیکال پنج برابری را آغاز کرد. ولی تاکنون از آن در هیچ یک از محصولاتش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - استفاده ای نکرده است. این سنسور با برخورداری از لرزشگیر تصویر اپتیکال تنها 5 میلیمتر قطر داشته که میزان بیرون زدگی آن از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - پنل پشتی را کم می کند.

بخش توسعه دوربین شرکت سامسونگ ویدیویی جدید از نحوه عملکرد سنسور مذکور منتشر کرده که در ادامه ملاحظه می کنید:

در مورد دوربین اصلی گلکسی اس 11 نیز شایعه شده غول فناوری کره ای از سنسور 108 مگاپیکسلی که خود تولید کننده آن است در این گوشی استفاده خواهد کرد. شیائومی نیز از این سنسور در تلفن هوشمند خود استفاده خواهد کرد.

استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی در گوشی گلکسی اس 11 جهش بزرگی نسبت به سنسور 12 مگاپیکسلی در پرچمداران فعلی این شرکت محسوب می شود.

هنوز ماه ها با معرفی خانواده گلکسی اس 11 فاصله داریم بنابراین این خبر را نباید چندان جدی گرفت. با این وجود احتمال دارد پرچمدار خانواده S سال آینده برای اولین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - بار با سنسور 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone