🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23328.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

صدرنشین جدید جدول DxOMark مشخص شد: میت 30 پرو

میت 30 پرو با دریافت بالاترین امتیاز دوربین از سایت DxOMark عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد و جای گلکسی نوت 10 پلاس 5G را گرفت. پرچمدار هواوی پس از پشت سر گذاشتن تست ...

میت 30 پرو با دریافت بالاترین امتیاز دوربین از سایت DxOMark عنوان صدرنشینی را به خود اختصاص داد و جای گلکسی نوت 10 پلاس 5G را گرفت.

پرچمدار هواوی پس از پشت سر گذاشتن تست دوربین سایت مذکور در تست عکسبرداری 131 امتیاز و در تست فیلمبرداری 100 امتیاز را کسب کرد و با امتیاز کلی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - 121 و 4 امتیاز بالاتر از گلکسی نوت 10 پلاس 5G در صدر جدول قرار گرفت.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی

کارشناسان سایت DxOMark می گویند میت 30 پرو با دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - 40 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - مگاپیکسلی، حسگر 8 مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - تله فوتو و سنسور زمان پرواز سه بعدی خود در تمامی آزمایشات عکسبرداری خصوصاً در زمینه بافت و کاهش نویز موفق ظاهر می شود و با برقراری بهترین بالانس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - بین این دو فاکتور عکس هایی بسیار باکیفیت خلق می کند.

میت 30 پرو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - در زمینه فیلمبرداری نیز درخشان ظاهر می شود و با کسب 100 امتیاز و یک امتیاز کمتر از گلکسی نوت 10 پلاس 5G در رتبه دوم قرار می گیرد. نور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - دهی عالی و عملکرد فوق العاده لرزشگیر، برگ های برنده و عملکرد نه چندان مناسب در نور کم نقطه ضعف آن اعلام شده است.

دوربین سلفی میت 30 پرو نیز امتیاز کلی 93 (97 در قسمت عکسبرداری و 88 برای فیلمبرداری) را کسب کرد و با اینکه نتوانست عنوان بهترین دوربین سلفی را کسب کند ولی جزو پنج تای اول در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - رده بندی DxOMark قرار گرفت.

کسب رتبه اول دوربین در سایت مذکور دستاورد بزرگی است اما تاریخ نشان داده این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - عنوان چندان دوامی نخواهد داشت. ولی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - تا آمدن پرچمدار بعدی، دارندگان میت 30 پرو می توانند به خاطر کسب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - این رتبه فخر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - فروشی کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone