🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30660.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت Word به طور خودکار برای شما برنامه‌ی روزانه ایجاد می‌کند

به نظر می‌رسد مایکروسافت ورد در حال ارزیابی ویژگی جدیدی است که در آن پردازنده‌ی کلمات این نرم افزار به طور خودکار نوشته‌های داخل اپلیکیشن را پردازش می‌کند و با استفاده از آن‌ها یک لیست ...

به نظر می‌رسد مایکروسافت ورد در حال ارزیابی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - ویژگی جدیدی است که در آن پردازنده‌ی کلمات این نرم افزار به طور خودکار نوشته‌های داخل اپلیکیشن را پردازش می‌کند و با استفاده از آن‌ها یک لیست از برنامه‌ی روزانه برای کاربر ایجاد می‌نماید.

نسخه‌ی بتای این ویژگی برای آفیس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - نسخه‌ی مک از امروز در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - دسترس قرار گرفته و در هفته‌های آینده برای نسخه‌ی ویندوز نیز عرضه خواهد شد.

این ویژگی بخشی از Editor محسوب می‌شود (ادیتور همیار نوشتاری هوشمند مایکروسافت ورد است). در واقع ادیتور کار‌هایی که کاربران ورد مدت‌ها انجامش می‌دادند را بررسی می‌کند و از آن‌ها لیستی تحت عنوان برنامه‌ی روزانه تولید می‌کند که قابل انعطاف است و می‌توان آن را در محیط ورد ویرایش کرد.

به عنوان مثال اگر در این نرم افزار چیز‌هایی مثل «todo» یا «<insert something here>» را تایپ کنید، ادیتور آن را تشخیص می‌دهد و یک لیست بر اساس مواردی که در آن تایپ کنید ایجاد خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان

همچنین این ابزار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - پیشنهاداتی را بر اساس پرونده‌هایی که اخیرا ایجاد کرده‌اید ارائه می‌دهد. اگر تایپ کنید <Insert graph here>، هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - جدول‌ها و چارت‌هایی که پیش از این روی آن‌ها کار کرده بودید را نمایش خواهد داد و می‌توانید یکی از آن‌ها که بیشتر به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - کارتان مربوط است را انتخاب نمایید.

همچنین اگر در پرونده‌ای اشتراک گذاشته شده با همکارانتان کار می‌کنید، می‌توانید با تایپ کردن @ و نوشتن نام یکی از همکارانتان کار‌هایی که باید انجام دهد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - را به اطلاعش برسانید. فرد تگ شده یک ایمیل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - دریافت می‌کند و از طریق پاسخ دادن به ایمیل می‌تواند پرونده‌ی ایجاد شده را ویرایش کند.

ویژگی جدید مایکروسافت از امروز در دسترس کاربران آفیس اینسایدرز نسخه‌ی مک که در سطح Fast حضور داشتند قرار گرفت (سطح Fast گروهی از افراد هستند که پیش از همه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - موفق به ارزیابی ویژگی‌های جدید نرم افزار‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - مایکروسافت خواهند شد).

کاربران سطح Slow که نسخه‌ی کاملتری از ویژگی‌ها را دریافت می‌کنند در نوبت ارزیابی این ویژگی قرار دارند و باید برای این موضوع مدتی صبر کنند.

نسخه‌ی ویندوز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر هرسین استان کردستان - در هفته‌های آینده مورد استفاده قرار خواهد کرد. بعد از پایان همه‌ی آزمایش‌ها و ارزیابی‌ها این ویژگی در اختیار کاربران آفیس ۳۶۵ قرار خواهد گرفت. همچنین به زودی این ویژگی به دیگر اپلیکیشن‌های آفیس نیز خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone