🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16337.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

FDA مجوز استفاده اورژانسی از واکسن کرونای فایزر را صادر کرد

سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز استفاده اورژانسی از واکسن کرونای فایزر برای افراد ۱۶ سال به بالا را صادر کرد. به دنبال صدور این مجوز پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی اولین محموله واکسن کرونای ...

سازمان غذا و داروی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - آمریکا مجوز استفاده اورژانسی از واکسن کرونای فایزر برای افراد ۱۶ سال به بالا را صادر کرد.

به دنبال صدور این مجوز پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی اولین محموله واکسن کرونای فایزر شامل ۲.۹ میلیون دوز در اختیار کادر درمان بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان قرار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - گیرد. در ادامه حدود ۲۵ میلیون دوز دیگر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - تا پایان سال ۲۰۲۰ توزیع خواهد شد که با توجه به دو دوز بودن به معنی واکسینه شدن تعداد محدودی از مردم است. آنطور که در گزارش آمده، این واکسن دستکم تا اواخر فصل اول یا دوم سال ۲۰۲۱ به طور گسترده در آمریکا توزیع نخواهد شد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان

با این وجود توسعه و توزیع واکسن کرونا در آمریکا در بازه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - زمانی کمتر از یک سال پس از شیوع بیماری گامی مهم در پایان دادن به پاندمی کرونا به شمار می‌رود. «استیون هان» کمیسر سازمان غذا و داروی آمریکا در بیانیه‌ای صدور مجوز برای واکسن فایزر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - را دستاوردی چشمگیر در مبارزه با پاندمی ویرانگر کرونا خواند که زندگی را در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا مختل کرده است.

مدرنا، دیگر شرکت داروسازی تولید کننده واکسن کرونا نیز از سازمان غذا و داروی آمریکا درخواست مجوز استفاده اورژانسی کرده است. پیش‌بینی می‌شود این واکسن نیز در روزهای آتی مجوز بگیرد و تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ دو واکسن کرونا در آمریکا توزیع شود.

مجوز استفاده اورژانسی (EUA) به معنی تأیید کامل واکسن فایزر توسط رگولاتورهای دارویی آمریکا نبوده و همچنان به بررسی جامع و دقیق این واکسن با توجه به داده‌های بدست آمده از کارآزمایی‌های بالینی فاز سوم نیاز است که با حضور ۴۴ هزار داوطلب انجام شد. فایزر می‌گوید بررسی داده‌ها نشان داده‌اند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - که واکسن این شرکت ۹۵ درصد اثربخش بوده و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر قوچان استان خراسان - عارضه جانبی جدی در گروه آزمایش شونده ایجاد نکرده است.

ایالات متحده پس از انگلستان، کانادا و بحرین، چهارمین کشوری است که مجوز توزیع واکسن فایزر را صادر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر غنچه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم دور و بر کوی ارتش قوچان جارو برقی زیمنس VSQ8ALL1 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در کوی ارتش شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone