🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16342.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هشدار مایکروسافت درباره بدافزار مخربی که تمام مرورگرها را هدف می‌گیرد

مایکروسافت درباره گسترش بدافزاری به نام «Adrozek» هشدار داده که پس از آلوده‌سازی دستگاه، برای نمایش تبلیغات، تنظیمات امنیتی مروگرهای مختلف را غیر فعال کرده و تغییر می‌دهد. بدافزار Adrozek ظاهرا از اردیبهشت امسال فعال بوده ...

مایکروسافت درباره گسترش بدافزاری به نام «Adrozek» هشدار داده که پس از آلوده‌سازی دستگاه، برای نمایش تبلیغات، تنظیمات امنیتی مروگرهای مختلف را غیر فعال کرده و تغییر می‌دهد.

بدافزار Adrozek ظاهرا از اردیبهشت امسال فعال بوده و طی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - ۳ ماه توانسته روزانه کنترل بیش از ۳۰ هزار مرورگر جدید را به دست بگیرد. به گفته تیم تحقیقات «مایکروسافت ۳۶۵ دیفندر» تعداد سیستم‌های آلوده به مراتب بیشتر شده و آنها صدها هزار مورد از این بدافزار را شناسایی کرده‌اند. بر اساس برآوردهای اولیه تمرکز اصلی این بدافزار روی اروپا و آسیای جنوب شرقی است.

این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - بدافزار مخرب از طریق گمراه سازی کاربران برای ورود به صفحات آلوده و سپس دانلود Adrozek گسترش پیدا می‌‌کند. سپس بدافزار جستجو - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - برای مرورگرهای نصب شده نظیر اج، کروم، فایرفاکس و یاندکس را کلید زده و از طریق اصلاح پوشه‌های AppData به اجبار افزونه‌ای را روی آنها نصب می‌کند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان

Adrozek برای اطمینان از اینکه قابلیت‌های امنیتی تغییرات غیر مجاز را شناسایی نمی‌کنند برخی از فایل‌های DLL  مرورگر را هم تغییر داده و گزینه‌های مثل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - آپدیت مرورگر، بررسی صحت فایل و قابلیت مرور ایمن را غیر فعال کرده و صفحات خانگی و موتور جستجوی پیش فرض را نیز تغییر می‌دهد.

هدف از اینکار تزریق تبلیغات به صفحه نتایج جستجو است که درآمد هنگفتی را از آن هکرها می‌کند. اگر تصور می‌کنید این اقدامات به اندازه کافی  مخرب نیست باید بدانید که در مرورگر فایرفاکس Adrozek شامل قابلیت ثانویه‌ای است که اعتبارنامه‌ها را نیز به سرقت برده و در سرورهای مد نظر هکر آپلود می‌کند.

گستردگی صفحات آلوده و سرعت رشد این بدافزار به حدی است که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - مایکروسافت انتظار دارد در ماه‌های آینده صدها هزار سیستم دیگر را نیز آلوده سازد. این شرکت به کاربران توصیه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان - کرده در صورت مشاهده بدافزار روی سیستم خود نسبت به نصب دوباره مرورگر اقدام کنند.

- تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر نهاوند استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone