🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31339.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سومین رویداد شب تحول دیجیتال ایران برگزار می‌شود

رویداد «شب تحول دیجیتال ایران» ۳۰ بهمن ماه توسط دانشگاه تهران در سالن همایش‌­های بین‌­المللی صدا­ و ­سیما برگزار و به شرکت‌های برگزیده کشور در همین حوزه «جایزه ملی تحول دیجیتال» اعطا خواهد شد. دکتر ...

رویداد «شب تحول دیجیتال ایران» ۳۰ بهمن ماه توسط دانشگاه تهران در سالن همایش‌­های بین‌­المللی صدا­ و ­سیما برگزار و به شرکت‌های برگزیده کشور در همین حوزه «جایزه ملی تحول دیجیتال» اعطا خواهد شد.

دکتر «مهدی شامی زنجانی» - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - دبیر علمی این رویداد با تاکید بر اینکه برنامه شب تحول دیجیتال ایران، بزرگترین گردهم‌­آیی نخبگان تحول دیجیتال کشور است، گفت در این رویداد مدیران اجرایی کشور، پژوهشگران دانشگاهی و فعالان حرفه‌­ای این حوزه گردهم می‌­آیند تا درباره ابعاد مختلف «تحول دیجیتال» به بحث و گفتگو بنشینند. به گفته شامی زنجانی مدیران ارشد کشور که به دنبال تحقق ایران دیجیتال هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - در این رویداد حضور دارند و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - پنلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - را با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - عنوان «ایران دیجیتال: از رویا تا واقعیت» و حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - متخصصین حوزه تحول دیجیتال  برگزار خواهند کرد.

همچنین در این رویداد جایزه ملی تحول دیجیتال به شرکت‌های برگزیده کشور در این حوزه اعطا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - خواهد شد. به گفته دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال در دو دوره گذشته بیش از ۳۵ سازمان کشور حضور داشتند که پیش از ارزیابی برای تمامی آنها کارگاه آموزشی تحول دیجیتال برگزار شد:

«به هریک از سازمان‎ها پس از ارزیابی، گزارش بازخورد اختصاصی به صورت تفصیلی ارائه شد تا با بهره‌گیری از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - توصیه‌های ارائه شده در این گزارش، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طراحی و طی کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان

وی در ادامه از استقبال مناسب شرکت‌­ها از دوره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - سوم جایزه ملی تحول دیجیتال خبر داد و اذعان داشت که سازمان­‌ها و شرکت­‌هایی از جمله بانک ملت، بیمه رازی، تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، فناپ، داده‌ورزی سداد، به‌­پردازجهان، توسعه فناوری اطلاعات دریایی و صندوق بیمه کشاورزی در این برنامه حضور خواهند داشت.

گفتنی است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - جایزه ملی تحول دیجیتال در سه محور زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال برگزار می­‌شود. در محور زبدگی دیجیتال، بلوغ دیجیتال سازمان شرکت‌کننده، ارزیابی خواهد شد. در حوزه نوآوری دیجیتال، ابتکار و پروژه دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان، از منظر نوآوری ارزیابی خواهد شد. در محور رهبری دیجیتال نیز فرد دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - بیشترین تاثیر در دیجیتالی شدن سازمان، ارزیابی خواهد شد.

اگر علاقمند به حضور در این همایش هستید، می‌توانید برای ثبت­‌نام و حضور در این رویداد و یا کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جایزه ملی تحول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - دیجیتال به وب­ سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قوچان استان خراسان - شب تحول دیجیتال مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone