🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28734.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپسون از عینک هوشمند با قابلیت اتصال به گوشی اندرویدی رونمایی کرد

چند سالی است که عینک های هوشمند توسط شرکت های مختلف معرفی می شوند؛ اما این محصولات هنوز نتوانسته اند آن طور که باید، جای خود را در بین کاربران پیدا کنند. شرکت اپسون نیز ...

چند سالی است که عینک های هوشمند توسط شرکت های مختلف معرفی می شوند؛ اما - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران - این محصولات هنوز نتوانسته اند آن طور که باید، جای خود را در بین کاربران پیدا کنند. شرکت اپسون نیز مانند بعضی تولیدکنندگان دیگر، در این حوزه فعالیت داشته و به تازگی از عینک هوشمند Moverio BT-30C رونمایی کرده است.

عینک مورد بحث از نمایشگرهای OLED - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران - سری 300 اپسون بهره مند بوده که تصاویر شفاف و روشنی را در اختیار کاربر قرار می دهند. در ضمن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران - مووریو فاقد دوربین است اما با سنسورهای حرکتی 9 محوره به خوبی توانایی تطبیق خود با دید کاربر را خواهد داشت.

یس

اما مهم ترین ویژگی عینک هوشمند جدید اپسون که آن را نسبت به نسخه قبلی و البته رقبا متمایز می کند، نحوه پردازش امور توسط آن است. در حالت عادی، عینک هوشمند از طریق یک کابل به واحد پردازش و تأمین انرژی (باتری) متصل شده که این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران - واحد عملاً یک تلفن هوشمند بدون - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران - نمایشگر است. چنین دیوایسی علاوه بر افزایش هزینه های تولید، نیازمند پشتیبانی نرم افزاری هم هست که به دلیل سیاست های گوگل، امکان بهره مندی از گوگل پلی نیز برای آن وجود نخواهد داشت.

از همین رو اپسون راهکار ساده تری را در پیش گرفته و عینک هوشمند خود را با قابلیت اتصال به تلفن‌های اندرویدی (از طریق درگاه USB-C) و کامپیوترهای ویندوزی توسعه داده است. بدین ترتیب کمپانی از تولید پک باتری و سیستم پردازش بی نیاز شده و با کاهش هزینه ها، از بار کاری خود نیز کاسته است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران

لازم به ذکر است که رویکرد جدید، توسعه اپلیکیشن ها را هم برای عینک اپسون راحت تر کرده و به گفته مقامات این شرکت، توسعه دهندگان می توانند با اندکی دستکاری، اپلیکیشن خود را برای Moverio BT-30C بهینه سازی کنند.

گفتنی است عینک هوشمند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر چمستان استان مازندران - مووریو امکان نمایش همزمان سه اپلیکیشن را داشته و یک جفت لنز تیره برای تماشای ویدئو نیز در کنار آن به مشتریان ارائه خواهد شد.

اپسون محصول جدید خود را 499 دلار قیمت گذاری کرده که در مقایسه با قیمت های 700 دلار به بالای رقبا، احتمالاً در افزایش فروش مؤثر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone