🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16333.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید سامسونگ موبایل تاشو صدفی با لولای بدون درز را توصیف می‌کند

سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل تاشو ثبت کرده که در وضعیت بسته هیچ درزی بین دو نیمه نمایشگر آن ایجاد نمی‌شود. بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۰ پتنت جدیدی با عنوان «دیوایس ...

سامسونگ پتنت جدیدی برای یک موبایل تاشو ثبت کرده که در وضعیت بسته هیچ درزی بین دو نیمه نمایشگر آن ایجاد نمی‌شود.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۰ پتنت جدیدی با عنوان «دیوایس برقی تاشو» در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده که جزئیات آن پس از تأیید شدن به تازگی منتشر شده است. این پتنت موبایلی تاشو با طراحی صدفی (Clamshell) - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - را توصیف می‌کند که از لحاظ ظاهری شبیه گلکسی زد فلیپ و زد فلیپ 5G - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - بوده اما از نمایشگر خارجی بزرگ‌تر، دوربین‌های بیشتر و البته لولای بهتر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - برخوردار است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران

نمایشگر بیرونی این مدل همانند موتورولا ریزر 5G در وسط پنل قرار گرفته و ار لحاظ ابعاد با نمایشگر خارجی و بسیار کوچک گلکسی زد فلیپ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - قابل مقایسه نیست. بالای نمایشگر بیرونی ماژول دوربین سه‌گانه مجهز به فلش LED در آرایش افقی قرار گرفته که نسبت به دوربین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - دوگانه گلکسی Z فلیپ پیشرفته داشته است.

نکته جالب اینکه خبری از حفره روی نمایشگر اصلی نیست و دوربین سلفی و سنسورهای مربوط به تشخیص چهره احتمالاً درون حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته‌اند. اما جالب‌ترین ویژگی این مدل، بهره مندی از لولای جدید است که نه تنها از قابلیت Flex Mode پشتیبانی می‌کند، بلکه حین بسته بودن هیچ درزی بین - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رامسر استان مازندران - دو نیمه نمایشگر به وجود نمی‌آورد.

سامسونگ یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ثبت پتنت‌های نوآورانه برای موبایل‌های تاشو بوده و پیشتر پتنت گوشی تاشو با دوربین پاپ آپ و موبایل کشویی با دو نمایشگر را به ثبت رسانده است. این سازنده کره‌ای یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده موبایل‌های تاشو در دنیاست و بر اساس گزارش شرکت Display Supply Chain Consultants، گلکسی Z فلیپ تا اواسط تیر ماه امسال پرفروش‌ترین موبایل تاشو در جهان بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone