🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16335.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سوءاستفاده شرکت‌های نظارتی از تبلیغات موبایل برای تخمین موقعیت مکانی دقیق کاربر

گزارشی جدید نشان می‌دهد که یک شرکت اسرائیلی با سواستفاده از داده‌های تبلیغات موبایلی، موقعیت مکانی کاربران را با خطای یک متر به دست می‌آورد. نشریه «فوربز» با انتشار گزارشی جدید نحوه سوء استفاده شرکت ...

گزارشی جدید نشان می‌دهد که یک شرکت اسرائیلی با سواستفاده از داده‌های تبلیغات موبایلی، موقعیت مکانی کاربران را با خطای یک متر به دست می‌آورد.

نشریه «فوربز» با انتشار گزارشی جدید نحوه سوء استفاده شرکت اسرائیلی Bsightful از تبلیغات موبایلی را فاش کرد. این شرکت اطلاعات کاربران را به طور - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - رایگان از توسعه دهندگان اپلیکیشن دریافت کرده و موقعیت مکانی آنها را به دست می‌آورد. فوربز اشاره می‌کند که به دست آوردن موقعیت مکانی از تبلیغات موبایلی بسیار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - آسان بوده و می‌تواند سطح امنیت کاربران را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

پیش از پرداختن به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - نحوه بدست - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - آوردن موقعیت مکانی بوسیله تبلیغات موبایلی، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - بهتر است کمی در مورد تبلیغات هدفمند صحبت کنیم. فرض کنید می‌خواهید فضایی را درون یک اپلیکیشن موبایل برای نمایش تبلیغ خود خریداری کنید. طبیعتاً باید تبلیغ را به مخاطب صحیح نشان دهید در غیر اینصورت تبلیغات شما تاثیر کمی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - خواهند داشت. برای مثال اگر می‌خواهید شامپوی ریش تبلیغ کنید، نمایش آن در اپ مد و لباس زنان غیرمنطقی است.

شرکت‌های بازاریابی برای کمک به شرکت‌ها در پیدا کردن مخاطبین صحیح، پلتفرم مدیریت تقاضای فضای نمایشی (DSP) را توسعه داده‌اند. توسعه دهندگان اپلیکیشن داده‌های کاربران را روی این پلتفرم‌ها آپلود کرده و شرکت‌های بازاریابی با استفاده از آنها بهترین مکان را برای نمایش تبلیغ تخمین می‌زنند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران

حال آنطور که فوربز در گزارش خود اشاره می‌کند، شرکت Bsightful با ساخت DSPهای جعلی اطلاعات کاربران را به راحتی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - از توسعه دهندگان اپ جمع‌آوری می‌کند. این پلتفرم‌ها برای رد گم کردن مشابه پلتفرم‌های حقیقی عمل کرده و تبلیغات را نمایش می‌دهند، اما هدف اصلی آنها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - جمع‌آوری اطلاعات کاربران و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - فروش آنها به دولت‌ها، پلیس و سازمان‌های دیگر گزارش شده است.

با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - اینکه اطلاعات مکانی بدست آمده از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - تبلیغات موبایلی به اندازه داده‌های GPS دقیق نیست، اما آنقدر دقیق است که بتواند امنیت کاربر را در معرض خطر قرار دهد. فوربز می‌گوید شرکت‌های نظارتی در بهترین حالت می‌توانند فقط با دانستن شماره تلفن موقعیت مکانی کاربر را با خطای ۱ متر بدست آوردند.

فوربز می‌افزاید احتمال ردیابی موقعیت مکانی کاربرانی که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - با جدی گرفتن توصیه‌های حفاظت از حریم خصوصی با دقت مجوزهای دسترسی اپ‌ها را بررسی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - کرده و از برنامه‌های مسدودسازی تبلیغات استفاده می‌کنند، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بهشهر استان مازندران - بسیار سخت‌تر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone