🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20139.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ITFIT UV Sterilizer معرفی شد؛ ضدعفونی و شارژ گوشی به طور همزمان

سامسونگ از دستگاه ضدعفونی کننده گوشی با استفاده از نور فرابنفش رونمایی کرد. این وسیله ۵۱ دلاری که ITFIT UV Sterilizer نام دارد، تا ۹۹ درصد از باکتری‌ها را در عرض ۱۰ دقیقه از بین ...

سامسونگ از دستگاه ضدعفونی کننده گوشی با استفاده از نور فرابنفش رونمایی کرد. این وسیله ۵۱ دلاری که ITFIT UV Sterilizer نام دارد، تا ۹۹ درصد از باکتری‌ها را در عرض ۱۰ دقیقه از بین برده و از شارژر وایرلس - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - ۱۰ واتی برخوردار است.

سامسونگ می‌گوید ضدعفونی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - کننده ITFIT UV - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - Sterilizer فضای کافی برای ضدعفونی کردن گوشی‌های بزرگ مثل گلکسی اس ۲۰ اولترا را دارد. برای ضدعفونی کردن گجت کافیست دستگاه را با وصل کردن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - آن به یک منبع تغذیه از طریق پورت USB-C روشن کرده و پس از قرار دادن گوشی در محفظه دستگاه دکمه روشن را فشار داد. این وسیله از شارژر وایرلس ۱۰ واتی Qi برخوردار بوده و گوشی را حین ضدعفونی شارژ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران

دستگاه مورد بحث پس از روشن شدن گوشی را با نور UV-C به مدت ۱۰ دقیقه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - بمباران می‌کند که به گفته سامسونگ برای از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - بین بردن ۹۹ درصد از باکتری‌ها کافی خواهد بود. یکی از قابلیت‌های جالب این وسیله امکان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - شارژ کردن گوشی‌های سامسونگ حین تابش نور فرابنفش است. سازنده - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - کره‌ای می‌گوید از این وسیله می‌توان برای شارژ کردن گلکسی بادز پلاس و هر وسیله دیگری که از شارژ Qi پشتیبانی می‌کند نیز استفاده کرد.

ضدعفونی کننده ITFIT UV Sterilizer از هم اکنون با قیمت ۵۱ دلار در تایلند به بازار عرضه شده و قرار است به زودی در هنگ کنگ نیز روانه بازار شود. سامسونگ هنوز برنامه‌ای برای عرضه این محصول در ایالات متحده ندارد.

پیش بینی می‌شود در دوران کرونا موجی از دستگاه‌های ضدعفونی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - کننده گوشی با نور فرابنفش به بازار عرضه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر جویبار استان مازندران - شوند. مدتی قبل شرکت Zagg که در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی فعالیت می‌کند، از دو ضدعفونی کننده گوشی مبتنی بر نور فرابنفش رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone