🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20155.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر 30 لایت با پشتیبانی از 5G معرفی شد

اگر بدنبال یک گوشی 5G مقرون به صرفه هستید شاید بهتر باشد نگاهی به مشخصات آنر 30 لایت بیندازید که امروز با قیمت ۲۴۰ دلار معرفی شد. این گوشی از چیپست ۷ نانومتری مدیاتک Dimensity 800 ...

اگر بدنبال یک گوشی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - 5G مقرون به صرفه هستید شاید بهتر باشد نگاهی به مشخصات آنر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - 30 لایت بیندازید که امروز با قیمت ۲۴۰ دلار معرفی شد.

این گوشی از چیپست ۷ نانومتری مدیاتک Dimensity 800 بهره می برد که چهار هسته کورتکس A76 و چهار هسته A55 (همگی با کلاک ۲ گیگاهرتز) دارد و رندر گرافیکی آن بر عهده پردازنده Mali-G57 MC4 است.

پیکره بندی پیش فرض برای آنر 30 لایت ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل قدرتمندی از آن هم تولید شده که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. این گوشی همراه با اندروید 10 از جعبه خارج می شود که به رابط کاربری Magic UI 3.1 مزین شده است (از یاد نبرید که خبری از سرویس های گوگل در این موبایل نیست).

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران

آنر 30 لایت یک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن 1080p+ و نرخ رفرش ۹۰ - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - هرتز دارد. نرخ نمونه برداری تاچ آن برابر با ۱۸۰ هرتز عنوان شده که واکنش - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - فوری نمایشگر به فرامین تاچ - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - را به ارمغان می آورد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که درون یک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - بریدگی قطره ای بالای نمایشگر جای گرفته و میتوان از آن برای قفل گشایی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - دستگاه با چهره استفاده کرد. اگر هم تمایلی به این شیوه احراز هویت ندارید شرکت سازنده یک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - حسگر اثر انگشت را در بخش جانبی بدنه آن تعبیه کرده است.

در قسمت پشتی بدنه این موبایل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور 1/2 اینچی و گشودگی دهانه لنز f/1.8 دیده می شود. در سمت چپ این - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - دوربین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و در سمت راست آن یک سنسور عمق - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - سنج ۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد. دوربین اصلی این موبایل میتواند ویدیوهای 4K از سوژه هایش بگیرد و از تکنولوژی لرزشگیر الکترونیک برخوردار است.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران

انرژی مورد نیاز قطعات این گوشی از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که با توان ۲۲.۵ وات از طریق پورت USB-C شارژ می شود (۵۳ درصد ظرفیت آن در ۳۰ دقیقه شارژ می شود). همچنین یک جک هدفون - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر تنکابن استان مازندران - ۳.۵ میلی متری صدا نیز در بدنه این گوشی وجود دارد و دستگاه همزمان از دو سیم کارت و استاندارد وای فای 5 پشتیبانی می کند.

عرضه این گوشی از چهارشنبه آینده آغاز می شود. قیمت مدل پایه آن با ۶ گیگابایت رم برابر با ۲۴۰ دلار و برای مدل دیگر با رم ۸ گیگابایت ۳۱۱ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone