🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20133.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کشف باج‌ افزاری که کاربران macOS را هدف قرار می‌دهد؛ رمزگذاری اطلاعات و سرقت رمزارز

کارشناسان باج افزار جدیدی را با نام «EvilQuest» شناسایی کرده‌اند که توسط نرم افزارهای دزدی منتشر شده و به کاربران macOS حمله می‌کند. در حالی که با شمار بسیار کمی باج افزار برای محصولات مک ...

کارشناسان باج افزار جدیدی را با نام «EvilQuest» شناسایی کرده‌اند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - که توسط نرم افزارهای دزدی منتشر شده و به کاربران macOS حمله می‌کند.

در حالی که با شمار بسیار کمی باج افزار برای محصولات مک تا به امروز روبه‌رو شده‌ایم، برخی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - مواقع شاهد عرضه نرم افزارهای مخرب با قابلیت رمزگذاری فایل‌های کاربران و درخواست پول از آن‌ها هستیم. اخیرا محققان امنیتی گزارشی درباره باج افزار جدید «OSX.EvilQuest» منتشر کرده‌اند. این باج افزار از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - اواسط خرداد ماه در حال حمله - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - به کاربران macOS است.

به گزارش AppleInsider، این باج افزار ویژگی‌هایی دارد که آن را از نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند. EvilQuest علاوه بر رمزگذاری فایل‌های کاربران و درخواست پول برای آنلاک کردن آن‌ها، روی سیستم یک کی‌لاگر و پوسته معکوس نصب می‌کند. علاوه بر این، کد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - موجود در آن فایل‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - کیف پول رمزارز را نیز سرقت می‌کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران

به گفته «پاتریک وردل»، هکر سابق آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا (NSA) و محقق امنیتی مک او اس، قابلیت‌های این باج‌ افزار به معنای کنترل کامل سیستم قربانی است. همانند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - سایر باج افزارهای سیستم - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - عامل اپل، به نظر می‌رسد EvilQuest نیز توسط نرم افزار دزدی توزیع شده است.

محققان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - این موضوع پی برده‌اند که این باج افزار در یک پکیج با نام «Google - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - Software Update» قرار گرفته، البته تعدادی نیز از قرارگیری آن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - در نسخه دزدی برنامه «Mixed In Key» و ابزار امنیتی «Little Snitch» خبر داده‌اند. گفته شده این باج افزار بدنبال اصلاح فایل‌ها در مکانیزم آپدیت گوگل کروم نیز بوده تا بتواند پایداری بیشتری در سیستم قربانی داشته باشد.

EvilQuest را باید سومین باج افزار خطرناکی بدانیم که کاربران macOS را هدف قرار داده است. در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به ترتیب محققان موفق به کشف «Patcher» و «KeRanger» شده بودند.

در حال حاضر گفته می‌شود این باج افزار جدید تنها از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - طریق برنامه‌های دزدی و سایت‌های تورنت به سیستم قربانی حمله - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر تنکابن استان مازندران - می‌کنند، بنابراین برای دوری از آن برنامه‌های خود را از Mac App Store یا توسعه‌دهندگان قابل اعتماد تهیه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone