🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20125.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی نسخه اولیه هدست واقعیت مجازی فیسبوک با طراحی شبیه به عینک آفتابی

فیسبوک امروز از یک هدست واقعیت مجازی جدید مفهومی رونمایی کرد که طراحی متفاوتی با سایر دستگاه‌های VR موجود در بازار دارد و به نمایشگرهای جدیدی مجهز شده است. به گزارش  Ars Technica، محققان آزمایشگاه فیسبوک ...

فیسبوک امروز از یک هدست واقعیت مجازی جدید مفهومی رونمایی کرد که طراحی متفاوتی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - با سایر دستگاه‌های VR موجود در بازار دارد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - و به نمایشگرهای جدیدی مجهز شده است.

به گزارش  Ars Technica، محققان آزمایشگاه فیسبوک از فیلم هولوگرافیک برای ساخت یک نمونه آزمایشی صفحه نمایش واقعیت مجازی استفاده کرده‌اند که حاصل آن هدستی شبیه به عینک آفتابی با وزن کم است. ضخامت کلی نمایشگر کمتر از ۹ میلی‌متر است و در مقایسه با سایر هدست‌ها، رزولوشن یا زاویه دید چندان پایین‌تری ندارد. این نمایشگرها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - شاید روزی بتوانند طراحی هدست‌های بزرگ را تغییر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - دهند.

کلید اصلی در دستیابی به این ضخامت کم، استفاده از تکنیک خمش نور موسوم به اپتیک پن‌کیک است که امکان بازتاب چندین باره تصویر نمایش داده شده در یک فضای محدود را می‌دهد. طراحی این عینک به گونه‌ای است که فاصله کانونی ظاهری تصویر را بطور موثری افزایش می‌دهد.

نمونه آزمایشی این نمایشگر با وجود ضخامت کم، می‌تواند میدان دید افقی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - ۹۰ درجه‌ای ارائه دهد که نسبت به صفحه نمایش‌های واقعیت افزوده مایکروسافت هولولنز و مجیک لیپ عملکرد بسیار بهتری دارد و می‌توان آن را با Oculus Rift و Quest مقایسه کرد. با این وجود، عملکرد پایین‌تری در مقایسه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - با هدست‌های اچ‌تی‌سی دارد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان

از آنجایی که نمایشگر فیسبوک بجای LCD از لیزرها برای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - خلق تصویر استفاده می‌‌کنند، نمی‌توان رزولوشن دقیقی را برای آن اعلام کرد و رزولوشن آن تقریبا متغیر است. محققان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - اعلام کرده‌اند که تصاویر در مرکز نمایشگر کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت که برای دستیابی به این کیفیت در نمایشگرهای LCD، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - به تراکم پیکسلی فوق‌العاده بالایی نیاز است.

با وجود پتانسیل بالا، این نمایشگر هولوگرافیک آزمایشی محدودیت‌هایی نیز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - دارد. نمونه کنونی محتوا را تنها در چندین سایه سبز رنگ نشان می‌دهد. نمایش تصاویر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - تمام رنگی نیازمند ادغام لیزرهای قرمز و آبی است که نیاز به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گلستان استان گلستان - طراحی دقیق و کار مهندسی دارد، با این وجود این لیزرها می‌توانند گاموت رنگی عریض‌تری نسبت به پنل‌های LCD در هدست‌های کنونی ارائه کنند.

فیسبوک تنها شرکتی نیست که هدست‌ واقعیت مجازی و افزوده توسعه می‌دهد. اپل از چندین سال پیش در حال توسعه چنین هدست‌هایی است و گوگل نیز اخیرا شرکت فعال در زمینه عینک‌های واقعیت افزوده «North» را خریداری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone