🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20150.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن NeuroNation؛ مربی پرورش ذهن

[این نوشته در تاریخ 12 تیر 99 به‌روزرسانی شده است] مغز انسان به مرور زمان تحلیل می‌رود. اگر در دوران جوانی و زمانی که انرژی دارید از مغزتان کار نکشید، احتمال آنکه در میانسالی و ...
[این نوشته در تاریخ 12 تیر 99 به‌روزرسانی شده است]

مغز انسان به مرور زمان تحلیل می‌رود. اگر در دوران جوانی و زمانی که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - انرژی دارید از مغزتان کار نکشید، احتمال آنکه در میانسالی و پیری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - به مشکلاتی مثل آلزایمر دچار شوید متأسفانه کم نیست. اگر دوست ندارید این اتفاق - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - برایتان بیفتد، بهتر است از همین حالا به فکر باشید.

پیشنهاد ما برای پرورش و شادابی ذهن، NeuroNation است؛ اپلیکیشنی که بالغ بر 15 میلیون نفر به طور روزانه به تمرینات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - آن مشغولند و مهارت‌های ذهنی‌شان را ارتقاء می‌دهند. اما NeuroNation چطور از پس این کار بر می‌آید؟

با یک سری تمرینات 15 دقیقه‌ای. NeuroNation برای آنکه ذهنتان را به چالش بکشد، محور - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - تمرینات را روی چهار موضوع استوار کرده: - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - حافظه، دقت، سرعت و منطق. هر کدام از این چهار موضوع تمرینات ویژه خود را دارند که در ابتدای کار آسانند و هر چه جلو می‌روید سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان

تمرینات با متد گیمیفیکیشن (بازیوارسازی) - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - طراحی شده‌اند. در واقع شما یک هدف مهم و جدی را در قالب بازی و سرگرمی دنبال می‌کنید، چه چیزی بهتر از این؟ هر بازی چند مرحله دارد و هر مرحله هم یک سقف امتیاز. هر چقدر امتیاز بیشتری بگیرید، نشان دهنده آن است که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - باهوش‌تر شده‌اید و خوشبختانه مراحل بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که محدودیت در آن معنا ندارد.

در واقع تمرینات را می‌توانید تا جایی ادامه بدهید که دیگر ذهنتان کشش پیشرفت نداشته باشد، یا - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - این که High Score افراد باهوش‌تر از خودتان را بزنید. - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - NeuroNation برای آنکه شما را به رد کردن چالش‌ها وسوسه کند یک حالت رقابتی ایجاد کرده که امتیازات هر بازی به شکل لیدربورد به نمایش‌تان در می‌آید. این یعنی می‌توانید دوستان‌تان را هم به این رقابت سالم ذهنی دعوت کنید و امتیازهایتان را به مقایسه بگذارید.

هر روز که بازی‌ها را انجام می‌دهید، نوار پیشرفت شما در اپلیکیشن پر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌شود و به ازای هر میزان پیشرفت مراحل جدیدی را خواهید دید. از سوی دیگر در هر زمینه‌ای که ضعیف باشید، NeuroNation با آنالیز روی آن موضوع تمرکز بیشتری می‌کند تا بتوانید مهارت‌هایی که در آن‌ها قوی نیستید را به حد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - دیگر مهارت‌‌هایتان برسانید.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان

نکته‌ای که NeuroNation را به اپلیکیشن جذابی تبدیل کرده این است که با هر روز استفاده و رد کردن چالش‌ها، واقعا احساس باهوش‌تر شدن می‌کنید و این حس خوب روی تمام جنبه‌های زندگی‌تان (به خصوص اعتماد به نفس) تأثیر می‌گذارد. جالب است بدانید که به خاطر همین اثرگذاری وزارت بهداشت کشور آلمان از سازندگان اپلیکیشن با جایزه AOK Leonardo تقدیر به عمل آورده است.

تحقیقات دانشمندان اثبات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده که انجام تمرینات ذهنی مثل بازی‌های NeuroNation نه تنها در تقویت حافظه مؤثر است بلکه در کاهش استرس، کاهش ریسک ابتلا به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - افسردگی، افزایش تمرکز و کاهش ریسک ابتلا به بیماری زوال عقل تا میزان %48 مؤثر خواهد بود. با این حساب حتما برای یک بار هم که شده پیشنهاد می‌کنیم که NeuroNation را امتحان کنید و تأثیراتش را روی زندگیتان ببینید.

NeuroNation را می‌توانید به رایگان از لینک‌های زیر دانلود کنید و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - ذهنتان را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - در مسیری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - درست - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - و مؤثر به چالش بکشید.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان

NeuroNation

سازنده: Synaptikon GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اصفهان استان اصفهان - اندروید حجم: 210 / 95 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone