🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20130.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی و مدیاتک احتمالا به دنبال ساخت چیپست سفارشی موبایل هستند

شیائومی و مدیاتک در طول سال‌های گذشته همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و حال یکی از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده این دو شرکت می‌خواهند با تولید یک چیپست سفارشی موبایل همکاری‌ها را وارد مرحله جدید ...

شیائومی و مدیاتک در طول سال‌های گذشته همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و حال یکی از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده این دو شرکت می‌خواهند با تولید یک چیپست سفارشی موبایل همکاری‌ها را وارد مرحله جدید کنند.

افشاگری با نام مستعار «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی Weibo مدعی شده است که شیائومی و مدیاتک به دنبال ساخت چیپست سفارشی برای نسل آینده گوشی‌های شیائومی هستند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان

شیائومی و مدیاتک در طول سال‌های گذشته همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و سازنده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان - چینی از محصولات این تراشه ساز تایوانی در تعدادی از محصولات خود استفاده کرده است، بنابراین همکاری این دو شرکت برای ساخت چیپست سفارشی چندان دور از انتظار نیست.

ردمی نوت ۸ پرو اولین موبایلی بود که به چیپست هلیو G90T مجهز می‌شد و ردمی 10X نیز برای اولین بار با چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ روانه بازار گشت. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان - گزارشات حاکی از آنند که گوشی دیگری از خانواده ردمی اواخر سال جاری میلادی با چیپست دیمنسیتی +1000 به بازار عرضه خواهد شد.

تصمیم شیائومی به ساخت چیپست سفارشی با توجه به محدودیت‌هایی که برای هواوی به وجود آمده، منطقی به نظر می‌رسد و شرکت‌های دیگر را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان - نیز به فکر استقلال در زمینه چیپست یا ساخت تراشه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان - سفارشی انداخته است.

البته این خبر در حال حاضر به طور رسمی تأیید نشده و بنابراین باید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر گالیکش استان گلستان - با کمی شک و تردید به آن نگریست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone