🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20141.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ژاپن قطار سریع السیری ساخته که در طول زلزله به نقطه امن می رود

تازه ترین قطار سریع السیر ژاپن با قابلیت انتقال مسافران به نقطه امن در صورت بروز زلزله رونمایی شد. این قطار N700S نام دارد (S برگرفته از عبارت Supreme به معنای برتر) و از دو روز ...

تازه ترین قطار سریع السیر ژاپن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - با قابلیت انتقال مسافران به نقطه امن در صورت بروز زلزله رونمایی شد. این قطار N700S نام دارد (S برگرفته از عبارت Supreme به معنای برتر) و از دو روز پیش وارد خطر ریلی توکایدو شینکانسن شد که ایستگاه توکیو را به شین-اوزاکا در اوزاکای ژاپن وصل می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - کند.

این قطار سریع السیر میتواند با بیشینه سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند؛ رکوردی که در جریان تست سال قبل به دست آورد و به همین خاطر در زمره سریع ترین قطارهای دنیا جای گرفت. بیشینه سرعت عملیاتی این قطار اما برابر با ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این اولین قطار سریع السیری است که توسط راه آهن مرکزی ژاپن در سیزده سال گذشته به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - خط توکایدو شینکانسن اضافه می شود. البته قرار بر این بود که افتتاح این قطار همزمان با المپیک سال ۲۰۲۰ اتفاق بیافتد که حالا یکسال به تعویق افتاده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - قرار شده سال آینده در ژاپن برگزار شود.

جالب است بدانید که در سال ۱۹۶۴ میلادی و همزمان با بازی های المپیک تابستانه توکیو، ژاپن خط ریلی توکایدو شینکانسن که توکیو را به اوزاکا وصل می کرد افتتاح نمود. این خط اولین مسیر ریلی برای تردد قطارهای سریع السیر در دنیا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - محسوب می شد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان

قطار سریع السیر N700S از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدل های قدیمی تر N700 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - یا N700A ندارد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - و صرفا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - یک لوگوی طلایی جدید روی بدنه اش به چشم می خورد. اما با نگاهی دقیق تر به آن متوجه خواهید شد که دماغه این قطار کمی زاویه دارتر شده است و قسمت گونه های آن یا بخش های مجاور به کابین راننده کمی برجسته تر شده و چراغ های جلو نیز بهتر شده اند.

طراحان این قطار علاوه بر بهبود ظاهری آن و راحتی مسافران تمرکز ویژه ای هم روی مقوله ایمنی داشته اند. این قطار به یک سیستم کنترل و ترمز خودکار مجهز شده که به آن اجازه می دهد در صورت بروز شرایط اضطراری با سرعت بیشتری متوقف شود.

این قطار همچنین به سیستم خود-پیشران باتری لیتیوم یونی مجهز شده است که در نوع خود اولین در دنیا محسوب می شود. سیستم مورد بحث امکانی را برای این قطار فراهم می کند که در صورت بروز قطعی برق مسافت کوتاهی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - را به خودی خود طی کند و چنانچه در زمان وقوع زلزله در محدوده ای پرخطر گیر افتاد (مثلا روی یک پل یا در تونل) به سمت یک موقعیت امن تر حرکت کند.

شرکت سازنده اعلام کرده که مصرف انرژی این قطار نیز کاهش یافته و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - زمان مورد نیاز برای تولید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر گرگان استان گلستان - آن کم تر از قبل شده است و این یعنی N700S گزینه ای ایده آل برای استفاده در تمامی خطوط ریلی ژاپن خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone