🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20134.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: دوربین آیفون ۱۲ از لنزهای پیشرفته Largan بهره می‌برد

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» اخیرا در یادداشتی اعلام کرده که شرکت «Largan» لنزهای باکیفیت دوربین اصلی آیفون ۱۲ را می‌سازد. به گزارش MacRumors، این لنزها از اواسط ماه جاری میلادی در اختیار اپل ...

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ چی کو» اخیرا در یادداشتی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - اعلام کرده که شرکت «Largan» لنزهای باکیفیت دوربین اصلی آیفون ۱۲ را می‌سازد.

به گزارش MacRumors، این لنزها از اواسط ماه جاری میلادی در اختیار اپل قرار می‌گیرند، البته سازنده آیفون در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - سال‌های گذشته قطعات دوربین را کمی زودتر دریافت می‌کرد. کو به تاخیر ۴ تا ۶ هفته‌ای در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - تولید انبوه آیفون‌های اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی اشاره کرده. با توجه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - به این موضوع، بالاترین تعداد لنزهای تولید شده در فاصله ماه‌های سپتامبر و نوامبر در اختیار اپل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - قرار می‌گیرد که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - دیرتر از بازه آگوست و اکتبر در سال‌های گذشته است.

مینگ چی کو در گزارش خود دلیل این تاخیر را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به کرونا در سراسر جهان روی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - تولید آیفون تاثیر گذاشته است. با وجود تاخیر در تولید، همچنان انتظار داریم گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - شهریور ماه معرفی شوند، البته شایعات به عرضه آن‌ها در مهرماه یا آبان ماه اشاره می‌کنند.

اگرچه کو در یادداشت خود به استفاده از دوربین‌های باکیفیت در آیفون ۱۲ اشاره کرده، اما مدل خاص آن را مشخص نکرده است. با این وجود در یادداشت قبلی ادعا کرده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - بود که کیفیت دوربین چندگانه آیفون ۶.۷ اینچی بهبود پیدا می‌کند و از لنزهای بزرگتر با قابلیت جذب نور بیشتر بهره می‌برد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران

انتظار داریم اپل در ماه‌های آینده از آیفون‌های مدل پرو ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با دوربین اصلی سه گانه و آیفون‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی با دوربین اصلی دوگانه رونمایی کند. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - کو در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که تولید انبوه مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - از شهریور ماه و مدل ۶.۷ اینچی از مهر ماه آغاز می‌شود که علت آن، طراحی پیچیده‌تر مدل گران‌تر است.

گفته شده مدل 4G آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۵۴۹ دلار و مدل 5G با قیمت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - ۶۴۹ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - دلار وارد بازار می‌شود و ظاهرا علاوه بر هدفون، خبری از شارژر نیز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - جعبه آیفون‌های جدید نخواهد بود. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - این محصولات از فیلم‌برداری - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر بابلسر استان مازندران - 4K با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone