🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20148.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین تلویزیون OLED شیائومی معرفی شد؛ نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 4K

شیائومی از اولین سری تلویزیون‌های OLED خود رونمایی کرد. این سری که «Master» نام دارد، در حال حاضر شامل تلویزیون ۶۵ اینچی 4K می‌شود که با قیمت ۱۸۴۰ دلار به بازار عرضه شده است. به ...

شیائومی از اولین سری تلویزیون‌های OLED خود رونمایی کرد. این سری که «Master» نام دارد، در حال حاضر شامل تلویزیون ۶۵ اینچی 4K می‌شود که با قیمت ۱۸۴۰ دلار به بازار عرضه شده است.

به گزارش Engadget، این تلویزیون که Master Series 65-inch OLED نام دارد، از پنل OLED ساخت ال جی برخوردار بوده و رزولوشن 4K را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان - با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان - ۱۰ بیتی ارائه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان - می‌کند. نمایشگر آن ۹۸.۵ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش داده و تقریباً از تمام - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان - قابلیت‌هایی که یک تلویزیون OLED باید داشته باشد برخوردار است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان

از جمله قابلیت‌های تلویزیون Master Series 65-inch OLED می‌توان به پشتیبانی از استاندارد HDR (دالبی ویژن، HDR10 پلاس، HDR و HLG)، پشتیبانی از آخرین استاندارد HDMI 2.1 و بهره مندی از سیستم اسپیکر ۶۵ واتی ۵ کاناله دالبی اتموس اشاره کرد.

تلویزیون مورد بحث نرخ تازه سازی متغیر، تکنیک فشرده سازی ویدیو Motion Compensation و همچنین زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه را ارائه می‌کند، بنابراین برای گیمینگ گزینه مناسبی خواهد بود. شیائومی می‌گوید این تلویزیون «برای نسل بعد کنسول‌های بازی متولد شده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان - است.» این محصول همچنین حاشیه باریک و طراحی مدرنی داشته و به کمک قابلیت Ambient Lighting محتوا را با نور محیط تطبیق می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان

تلویزیون Master Series 65-inch OLED در حال حاضر در چین با قیمت تقریبی ۱۸۴۰ دلار به بازار عرضه شده است و اگر به بازار ایالات متحده آمریکا راه یابد، با تلویزیون ۶۵ اینچی جدید Vizio با قیمت ۲ هزار دلار رقابت خواهد کرد. البته اگر این محصول در آمریکا به بازار عرضه شود، احتمالاً با قیمت بیشتری فروخته خواهد شد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قوچان استان خراسان - چون شیائومی قیمت تمام شده در چین را با فروش محتوا همراه با تلویزیون پایین می‌آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone