🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20147.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر اندرویدی کروم بالاخره ۶۴ بیتی می‌شود؛ ارتقای سرعت و کارایی

نسخه اندرویدی مرورگر Chrome سرانجام بعد از به‌روز‌رسانی به نسخه شماره ۸۵، به معماری ۶۴ بیتی ارتقا پیدا خواهد کرد و به صورت خودکار در اختیار کاربران اندروید ۱۰ یا بالاتر قرار خواهد گرفت. این ...

نسخه اندرویدی مرورگر Chrome سرانجام بعد از به‌روز‌رسانی به نسخه شماره ۸۵، به معماری ۶۴ بیتی ارتقا پیدا خواهد کرد و به صورت خودکار در اختیار کاربران اندروید ۱۰ یا بالاتر قرار خواهد گرفت. این در حالی است که اندروید از نسخه پنجم، یعنی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - حدود شش سال پیش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - از معماری ۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کند، اما کروم که متعلق به گوگل است هرگز خودش اپلیکیشینی بر پایه این معماری نبود.

با مروری بر آدرس chrome://version می‌توان به سادگی دریافت که نسخه‌های ۸۳ و ۸۴ مرورگر کروم همچنان اپلیکیشن‌هایی ۳۲ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - بیتی هستند. اما نسخه‌های آزمایشی کروم (شامل کروم Dev و کروم Canary) که در واقع نسخه‌های ۸۵ و ۸۶ آتی به شمار می‌آیند، در حقیقت بر پایه معماری ۶۴ بیتی توسعه یافته‌اند. این موضوع به تایید گوگل هم رسیده است.

از نظر عملکرد، آمار و ارقام بنچمارک Octane 2.0 از پیشرفت قابل توجه سرعت و بهبود کیفیت نسخه ۶۴ بیتی در قیاس با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - نسخه ۳۲ بیتی حکایت می‌کند. بدون شک بهینه‌سازی‌های متعددی از سوی گوگل در نسخه اندرویدی شماره ۸۵ اعمال شده، اما روی آوردن به معماری ۶۴ بیتی هم در این رابطه بی‌تاثیر نبوده. هرچند امتیازات بالاتر در بنچمارک لزوما به معنای ارتقای عملکرد در دنیای واقعی نیستند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان

همانطور که گفته شد تنها کاربرانی که موبایلی مجهز به اندروید ۱۰ در اختیار دارند به صورت خودکار به‌روزرسانی کروم ۶۴ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - بیتی را دریافت خواهند کرد. آخرین گزارش‌ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - نشان می‌دهند در حال حاضر تنها ۸ درصد از موبایل‌ها از سیستم عامل جدید گوگل استفاده می‌کنند، و این یعنی جامعه کاربرانی بسیار کوچک برای روی آوردن به معماری تازه‌ای برای کروم.

اما خوشبختانه توسعه دهندگان وعده داده‌اند که در آینده نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید هم به‌روز‌رسانی ۶۴ بیتی Chrome را دریافت خواهند کرد. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که گوگل به تمام - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - توسعه دهندگان اپلیکیشن اولتیماتوم داده که تا پایان نیمه نخست سال ۲۰۲۱، حتما می‌بایست همه نرم‌افزارهای خود را با معماری ۶۴ بیتی توسعه دهند. کروم ۸۵ ماه آینده منتشر خواهد شد، و این یعنی گوگل حدود یک سال فرصت دارد تا این معماری را به نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر قروه استان کردستان - هم بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone