🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16346.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با خرید استارتاپ Squad شاید قابلیت ویدیو چت را به پلتفرمش اضافه کند

توییتر استارتاپ ویدیو چت و اسکرین شیرینگ Squad را خریداری کرد. توییتر می‌خواهد از تخصص این استارتاپ در حوزه صدا و تصویر برای ارائه خدمات بهتر استفاده کند. آنطور که در گزارش نوشته شده، Squad ...

توییتر استارتاپ ویدیو چت و اسکرین شیرینگ Squad را خریداری کرد. توییتر می‌خواهد از تخصص این استارتاپ در حوزه صدا و تصویر برای ارائه خدمات بهتر استفاده کند.

آنطور که در گزارش نوشته شده، Squad به توییتر کمک - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان - می‌کند تا فرمت‌های جدیدی برای ایجاد گفتگوهای مفرح، معنی دار و درگیرکننده بسازد. تمام اعضای این استارتاپ از جمله بنیانگذاران به توییتر ملحق شده‌اند - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان - و مسئولیت توسعه برخی محصولات گفتگو محور را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان - بر عهده خواهند گرفت.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان

توییتر مدت هاست به دنبال روش‌های جدیدی برای متصل کردن کاربران فراتر از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان - توییت‌های استاندارد است و معرفی قابلیت «فلیت» و احتمال راه اندازی چت روم‌های خصوصی دو نمونه از تلاش‌های این شرکت برای تنوع بخشیدن به روش‌های ارتباطی به شمار می‌روند. حالا توییتر با تصاحب Squad احتمالاً در پی ارائه قابلیت ویدیو چت است.

آنطور که در ادامه گزارش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان - نوشته شده خرید Squad احتمالاً به معنی پایان فعالیت سرویس لایو استریم توییتر یعنی «پریسکوپ» خواهد بود. پریسکوپ اپلیکیشنی است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای زنده را برای دنباله کنندگان‌شان مخابره کنند. ظاهراً توییتر نمی‌خواهد به کاربران اجازه مخابره ویدیوهای زنده در مقیاس بزرگ را بدهد و می‌خواهد این قابلیت را به شکل محدود فعال کند.

Squad یکی از استارتاپ‌های موفق دوران کرونا بود و موفق به جذب سرمایه ۷.۲ میلیون دلاری شد. «Esther Crawford»، مدیرعامل Squad می‌گوید پس از شیوع ویروس کرونا آمار استفاده از اپلیکیشن این شرکت با افزایش چشمگیر ۱۱۰۰ درصدی مواجه شد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می داد تا نمایشگر موبایل یا دسکتاپ خود را حین ویدیو چت به اشتراک - تعمیرات جارو برقی سام در شهر تویسرکان استان همدان - بگذارند و قابلیت اسکرین شیرینگ را فراتر از استفاده شرکتی برد.

Squad می‌گوید اپلیکیشن این شرکت از تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) غیر فعال می‌شود و از مدتی قبل کاربران را در جریان قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone