🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16349.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارزش Airbnb در بزرگترین عرضه اولیه ۲۰۲۰ آمریکا از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت

سهام استارتاپ «Airbnb» در نخستین روز معاملاتی با قیمت ۱۴۴ دلار بسته شد تا ارزش این استارتاپ در بزرگترین عرضه اولیه ۲۰۲۰ آمریکا به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برسد. استارتاپ Airbnb طی سال‌های اخیر به یکی ...

سهام استارتاپ «Airbnb» در نخستین روز معاملاتی با قیمت ۱۴۴ دلار بسته شد تا ارزش این استارتاپ در بزرگترین عرضه اولیه ۲۰۲۰ آمریکا به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

استارتاپ Airbnb طی سال‌های اخیر به یکی از محبوبترین سرویس‌های اجاره اقامتگاه در سراسر دنیا بدل شده است. این شرکت طی سال گذشته - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - به واسطه بحران کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و از مدتی قبل خبر عرضه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - اولیه آن در بورس به گوش می‌رسید.

Airbnb سرانجام روز گذشته با قیمت ۶۵ دلاری برای هر سهم عرضه اولیه شد اما بهای هر سهم آن به شکلی غیرمنتظره تا ۱۶۵ دلار اوج گرفته و روی ۱۴۴.۷ دلار بسته شد تا ارزش این شرکت در مجموع از ۱۰۰ میلیارد دلار فراتر رود. Airbnb که هنوز از بحران کرونا هم رهایی نیافته طی این عرضه اولیه سرمایه‌ای ۳.۵ دلاری را جذب کرد که آنرا به بزرگترین IPO سال بدل می‌سازد. همچنین «برایان چسکی»، مدیرعامل این شرکت هم حالا با ۱۱ میلیارد دلار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - داریی، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - یکی از ثروتمندترین افراد جهان به شمار می‌رود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان

برای درک بهتر ارزش این استارتاپ آمریکایی باید بدانید که این قیمت از مجموع ارزش گروه بین‌المللی هتل‌های «ماریوت« و «اکسپدیا» که از غول‌های این صنعت هستند، بیشتر است. همچنین بد نیست بدانید با این حساب ارزش Airbnb حدود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - ۵۰ درصد از کل بودجه امسال ایران هم بالاتر است.

با پایان قرنطینه بسیاری از شهروندان به جای هتل اجاره اقامتگاه‌های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - کوچکتر مثل خانه‌ها را ترجیح می‌دادند که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - باعث رونق نسبی کسب و کار Airbnb پس از بحران عمیق کرونا شد. یکی دیگر از مواردی که به سود آنها تمام شد، گسترش دورکاری بود که باعث شد بسیاری با ترک شهرهای بزرگ خانه‌های واقع در حومه شهر را از طریق این اپ اجاره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - کنند.

افزایش خیره کننده ارزش سهام Airbnb در نخستین روز معامله در حالی رقم خورد که پیش از این قیمت هر سهم کمپانی تحویل غذای «دوردش» هم در اولین روز دو برابر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - شده بود؛ مساله‌ای که از اقبال سهامداران به سهام شرکت‌های فناوری حکایت دارد.

این مساله از سوی دیگر باعث شده سرمایه‌گذاران ریسک پذیر نظیر «بیل گارلی» بانک‌های سرمایه‌گذاری را به عرضه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر آستارا استان گیلان - اولیه زیر قیمت استارتاپ‌ها با هدف کسب سود بیشتر توسط مشتریان خودشان متهم کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone