🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16344.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی احتمالی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ و سری گلکسی S21 مشخص شد

سامسونگ دیروز تاریخ کنفرانس خود در CES 2021 را اعلام کرد و امروز هم خبرهایی در رابطه با زمان رونمایی این شرکت از چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰ و همچنین پرچمدارهای مجهز به آن منتشر شده ...

سامسونگ دیروز تاریخ کنفرانس خود در CES 2021 را اعلام کرد و امروز هم خبرهایی در رابطه با زمان رونمایی این شرکت از چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰ و همچنین پرچمدارهای مجهز به آن منتشر شده است.

سایت Android Authority به نقل از بزرگترین فروشگاه «سامسونگ اکسپرینس» هند تاریخ معرفی پرچمدارهای سری گلکسی S21 را ۲۵ دی ماه اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - است. پس از انتشار این گزارش سایت SamMobile هم که خبرهای سامسونگ را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - پوشش می‌دهد، مدعی شد یکی از مسئولان محلی سامسونگ روی این تاریخ مهر تایید زده است.

پیش از این هم گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی گلکسی S21 در ۲۵ دی ماه به گوش می‌رسید و ظاهرا باید همین تاریخ را به عنوان موعد معرفی نورسیده‌های سامسونگ در نظر بگیریم. آنطور - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - که منابع هندی می‌گویند به فاصله کوتاهی از زمان معرفی عرضه پرچمدارهای جدید کلید خواهد خورد.

بر اساس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - این گزارش گلکسی S21 در هند با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌شود که البته جای تعجبی هم ندارد. ظاهرا نسخه عادی این خانواده در رنگ‌های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید نسخه پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، صورتی، بنفش و مشکی و در نهایت مدل الترا در رنگهای مشکی و نقره‌ای عرضه خواهند شد.

قبلا شنیده بودیم که گلکسیS21 و S21 پلاس از دوربین سه گانه متشکل از ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی التراواید و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو برخوردارند. نسخه الترا اما - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - به مراتب قویتر است و به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، ۱۲ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - مگاپیکسلی التراواید، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و پریسکوپی با بزرگنمایی ۱۰ برابری مجهز خواهد بود و در گزارش اخیر هم بر آن صحه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - گذاشته شده است.

جدای از این گزارش خبرهای دیگری نیز از احتمال معرفی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در سه‌شنبه ۲۵ آذر به گوش می‌رسد. این چیپست ۵ نانومتری احتمالا به خوشه‌بندی ۴+۳+۱ مجهز است که قوی‌ترین هسته آن Cortex-X1 با فرکانس نزدیک به ۳ گیگاهرتز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone