🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16345.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

فرانسه گوگل و آمازون را 162 میلیون دلار جریمه کرد

«آژانس حفاظت از داده‌های فرانسه»، گوگل را 120 میلیون دلار و آمازون را 42 میلیون دلار به دلیل عدم اطلاع رسانی به کاربران در مورد کوکی‌های تبلیغاتی جریمه می‌کند. آژانس حفاظت از داده‌های فرانسه موسوم ...

«آژانس حفاظت از داده‌های فرانسه»، گوگل را 120 میلیون دلار و آمازون را 42 میلیون دلار به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - دلیل عدم اطلاع رسانی به کاربران در مورد کوکی‌های تبلیغاتی جریمه می‌کند.

آژانس حفاظت از داده‌های فرانسه موسوم به «CNIL» اعلام کرد که در مجموع 100 میلیون یورو (120 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - میلیون دلار) جریمه برای کوکی‌های تبلیغاتی مربوط - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - به وب‌سایت «Google.fr» و 35 میلیون یورو (42 میلیون دلار) جریمه برای دامنه «Amazon.fr» در نظر گرفته است.

آمازون و گوگل متهم هستند که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - کوکی‌های قرار داده شده - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - در این وب‌سایت‌ها به عنوان ابزاری برای ردیابی داده‌های شخصی کاربران مورد استفاده قرار می‌گرفته است و کاربران نیز از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند و حریم خصوصی آنها درنظر گرفته نشده است.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان  استان خراسان

این آژانس سه مورد نقض رضایت کاربران را در کوکی‌های غیرضروری از سوی وب‌سایت گوگل و دو مورد تخلف نیز برای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - آمازون شناسایی کرده و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - در بیانیه‌ای اعلام کرد:

« از آنجایی که کوکی‌ها به عنوان ابزاری برای ردیابی داده‌های شخصی کاربران و بدون اطلاع و رضایت آنها مورد استفاده قرار گرفته است، به موجب ماده 82 قانون حفاظت از داده‌ها باید جریمه‌ای برای آن وب‌سایت‌ها درنظر گرفته شود.»

در مورد آمازون هم هرچند پس از ورود کاربر به سایت بنری در مورد استفاده از کوکی به نمایش درمی‌آید اما به باور CNIL این بنر نه اطلاعات - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - کافی را در مورد ردیابی تبلیغاتی کاربر ارائه می‌کند و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - نه به افراد اجازه می‌دهد رضایت خود را در این مورد اعلام کنند.

ظاهرا وب‌سایت آمازون نیز به صورت شفاف شرایط را برای کاربران - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - خود - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - توضیح نداده است و با توجه به اینکه غول‌های فناوری از کوکی‌ها برای ردیابی تبلیغات استفاده می‌کنند، طبق قانون همه چیز باید برای کاربران شفاف و روشن باشد.

سخنگوی گوگل نیز در پاسخ به اتهامات وارد شده در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«کاربرانی که از گوگل استفاده می‌کنند، انتظار دارند ما به حریم خصوصی آنها احترام بگذاریم. فرقی نمی‌کند که این افراد دارای حساب کاربری در گوگل باشند یا نداشته باشند. گوگل  زیرساخت‌های قدرتمند و ایمنی دارد و سعی می‌کند با سیستم‌های کنترلی مناسب، خدمات - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - خود را ارائه دهد. تصمیم فرانسه تحت قوانین ePrivacy این تلاش‌ها را نادیده می‌گیرد. در ادامه با CNIL در ارتباط خواهیم بود تا بتوانیم با درک بهتر مسایل، نگرانی‌های موجود را برطرف کنیم.»

سخنگوی آمازون نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«ما با تصمیم CNIL مخالف هستیم. حافظت از حریم خصوصی مشتریان همیشه از اولویت‌های اصلی آمازون بوده است. ما همواره روش‌های حفظ حریم خصوصی را به روز می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نیازها و انتظارات مشتریان برآورده می‌‌شود. این قوانین کاملا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خراسان استان خراسان - با کلیه قوانین اجرایی در هر کشوری که با آن کار می‌کنیم مطابقت دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone