🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16348.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر زنده منتسب به پیکسل ۵ پرو با دوربین زیرنمایشگر

نخستین تصاویر واقعی منتسب به گوگل پیکسل 5 پرو خبر از رونمایی احتمالی گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌دهد. اوایل مهرماه امسال، گوگل از گوشی هوشمند پیکسل 5 با پشتیبانی 5G ...

نخستین تصاویر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - واقعی منتسب به گوگل پیکسل 5 پرو خبر از رونمایی احتمالی گوشی هوشمندی با بهره‌مندی از دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌دهد.

اوایل مهرماه امسال، گوگل از گوشی هوشمند پیکسل 5 با پشتیبانی 5G رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون خبری از رونمایی نسخه دیگری از این سری مطرح - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - نشده بود. تصاویری منتسب به نسخه پرو پیکسل 5 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - در وب‌سایت «slashleaks» به اشتراک گذاشته شده است که اطلاعاتی جزئی در مورد آن ارائه می‌دهد.

باتوجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده، خبری از روزنه یا بریدگی بالای نمایشگر برای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - دوربین سلفی نیست. درنتیجه احتمالا پیکسل 5 پرو از دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی بهره خواهد برد. البته با توجه به اینکه ZTE گوشی هوشمند آکسون 20 ‌با پشتیبانی 5G را به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی کرده؛ بعید به نظر می‌رسد گوگل بخواهد چنین طراحی را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به بوته آزمایش بگذارد و نسخه پرو را با چنین ویژگی رونمایی کند.

تصویر دیگری منتسب به پیکسل 5 پرو، به خوبی نشان می‌دهد باید منتظر دستگاهی با پشتیبانی از دو سیم کارت باشیم. تصاویر منتشر شده اطلاعاتی در مورد ابعاد نمایشگر، مشخصات دوربین‌ها یا باتری دستگاه ارائه نمی‌‌دهند.

در تصویر دیگری اطلاعات مربوط به سیستم بنچمارک «AIDA64» - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به اشتراک گذاشته شده که از چیپست پلتفرم «Kona» کوالکام حکایت دارد. درنتیجه به نظر می‌رسد پیکسل 5 پرو احتمالا با چیپست اسنپدراگون 865 یا اسنپدراگون 865 پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

اگر قرار بود پیکسل 5 پرو با چیپست اسنپدراگون 888 رونمایی شود، باید در تصویر نام پلتفرم «lahaina» کوالکام نوشته می‌شد. براساس اسکرین شات مربوط به AIDA64، پیکسل 5 پرو احتمالا با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - گیگابایتی رونمایی خواهد شد.

شایعه‌هایی مبنی بر اینکه گوگل گوشی پرچمدار واقعی را در فصل اول 2021 رونمایی می‌کند، منتشر شده است. «ماکس وینباخ» از افشاگران معروف - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - ماه گذشته این خبر را تایید کرد؛ اما از زمان انتشار این خبر تاکنون، هیچ خبر دیگری در مورد رونمایی از چنین دستگاهی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone