🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23724.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کسپرسکی میلیون‌ها کاربر خود را در معرض ردیابی قرار داد [به روز رسانی: بیانیه نماینده کسپرسکی در ایران]

به گفته یک خبرنگار آلمانی کسپرسکی برای سال ها به وبسایت ها اجازه می داده کاربرانِ محصولات این شرکت را ردیابی کنند. به گفته «رونالد آیکِنبِرگ» از مجله c't یک نرم افزار کسپرسکی روی یک لپتاپ ...

به گفته یک خبرنگار آلمانی کسپرسکی برای سال ها به وبسایت ها اجازه می داده کاربرانِ محصولات این شرکت را ردیابی کنند.

به گفته «رونالد آیکِنبِرگ» از مجله c't یک نرم افزار کسپرسکی روی یک لپتاپ آزمایشی نصب شده بود و مشخص شد که این نرم افزار کد جاوا اسکریپتی را به هر وبسایتی که در هر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - مرورگری اجرا می شود تزریق می کند. اما موضوع از این هم نگران کننده تر بوده. به گفته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - آیکنبرگ کد جاوا اسکریپت تزریق شده همچنین شامل یک شماره شناسایی بوده که برای هر صفحه باز شده در هر ماشین مجدداً تکثیر می شده و این شماره برای هر کامپیوتر یکتا بوده است.

آیکنبرگ می گوید که هر وبسایتی می تواند شماره شناسایی کاربر که توسط کسپرسکی تولید شده را برای ردیابی او مورد استفاده قرار دهد. حتی با پاک کردن کوکی ها یا استفاده از حالت ناشناس مرورگرها هم مشکل حل نمی شود و وبسایت ها همچنان قادر به ردیابی کاربر هستند.

آسیب پذیری کسپرسکی

آیکنبرگ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - کسپرسکی را در جریان این موضوع قرار داده و شرکت روسی هم پس از چند هفته وجود این مشکل در تمامی نسخه های ضد ویروس کسپرسکی عرضه شده از پاییز 2015 تاکنون را تأیید کرده است. به گفته این شرکت، مشکل از ماه ژوئن و با ارائه یک وصله امنیتی رفع شده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - و کسپرسکی این آسیب پذیری را در سیستم ردیابی باگ ها ثبت کرده است.

آیکنبرگ به روز رسانی گفته شده توسط کسپرسی را نیز نصب کرده و به گفته او همچنان تزریق شماره شناسایی به هر وبسایت ادامه داشته؛ با این تفاوت که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - این بار شماره برای تمامی کامپیوترهایی که نسخه ای مشابه از نرم افزار را نصب کرده اند یکسان شده است. اما به عقیده این روزنامه نگار چنین راهکاری هم کافی نیست و می تواند کاربران را در معرض خطر قرار دهد. در این شرایط هکرها می توانند از نوع برنامه ضد ویروس کاربران مطلع شده و به راحتی از آسیب پذیری های احتمالی آن سوء استفاده کنند.

آسیب پذیری کسپرسکی

در نهایت کسپرسکی به آیکنبرگ این گونه پاسخ داده است:

«کسپرسکی فرایند بررسی وب سایت ها برای فعالیت های مخرب را تغییر داده و به این منظور شماره شناسایی یکتا برای درخواست های GET را حذف کرده است».

برای غیر فعال کردن تزریق شماره شناسایی توسط کسپرکسی می توانید به روش زیر عمل کنید:

  • ابتدا به بخش تنظیمات نرم افزار کسپرسکی وارد شوید.
  • به بخش Additional و سپس Network - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - بروید.
  • گزینه Inject script into web traffic to interact with web pages را غیر فعال کنید.

[تاریخ انتشار مطلب اولیه: 26 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - مرداد 98]

 

به روز رسانی:

«ایدکو» توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران این مشکل را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - تأیید کرده و از کم اهمیت بودن مسئله گفته است. در بیانیه ایدکو مشابه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - با بیانیه کسپرسکی نحوه تزریق اسکریپت ها تشریح شده. در بیانیه ارسالی ایدکو برای دیجیاتو در توضیح باگ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - گفته شده: «در کلیه محصولات آنتی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - ویروس از جمله کسپرسکی برای شناسایی آلودگی های روی صفحات وب سایت، جاوا اسکریپتی در حین لود شدن به صفحه وب تزریق می شود، تا از فعالیت مخرب وب سایت روی ماشین کاربر جلوگیری کند. کد جاوا اسکریپت کسپرسکی نیز شامل شناساگر می‌شده که سابقاً منحصر به فرد بوده اما - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - اکنون این شناساگر برای همه‌ی کاربران یکسان شده و از هر گونه احتمال سواستفاده ای توسط وب سایت ها جلوگیری شده است.»

به این ترتیب به گفته ایدکو جای نگرانی نیست. همچنین در ادامه روش هایی برای رفع مشکل ارائه شده است. به این منظور ابتدا باید بررسی کنید که راه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - کار امنیتی کسپرسکی که روی سیستم خود نصب کرده اید به روز باشد. در غیر این صورت باید هر چه سریع تر اقدام به آپدیت کنید. برای آپدیت روی آیکون کسپرسکی در تسک بار کلیک کرده و گزینه Update را انتخاب کنید. البته اشاره شده که نسخه های اولیه برای حل مشکل نیاز به پچ دارند.

اگر هنوز هم نگران اطلاع یافتن وبسایت ها از مجهز بودن سیستم خود به راهکارهای امنیتی کسپرسکی هستید می توانید به روشی که در بالا گفته شد تزریق اسکریپت را غیر فعال کنید. البته به گفته ایدکو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نور استان مازندران - با این تغییر میزان محافظت کاهش می یابد و چنین راهکاری توصیه نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر احیانا تعمیرچی سمت عباسا نور سرویس دهی داره
پاسخ: بله در عباسا شهر نور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone