🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40277.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دولت آلمان به دلایل امنیتی فروش ساعت های هوشمند مخصوص کودکان را ممنوع اعلام کرد

رگولاتوری ارتباطات آلمان که در این کشور به نام آژانس شبکه فدرال شناخته می شود، امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که از این پس فروش هر گونه ساعت هوشمند مخصوص کودکان در این ...

رگولاتوری ارتباطات آلمان که در این کشور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نام آژانس شبکه فدرال شناخته می شود، امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که از این پس فروش هر گونه ساعت هوشمند مخصوص کودکان در این کشور ممنوع خواهد بود. همچنین در ادامه این بیانیه به والدین توصیه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده که ساعت های هوشمند خریداری شده برای کودکان خود را هم از بین ببرند.

آقای Jochen Homann، ریاست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فعلی رگولاتوری آلمان دلیل این ممنوعیت فروش را توانایی این ساعت ها برای مخابره صدا از اطراف توصیف کرده است. به گفته وی والدین (و حتی هکرها) می توانند از طریق یک اپلیکیشن و بدون متوجه شدن کودک، صداهای دور و اطراف او را بشنوند که مصداق بارز نقض حریم خصوصی به حساب می آید.

رگولاتوری آلمان دلیل ممنوعیت فروش را توانایی این ساعت ها برای مخابره صدا از اطراف توصیف کرده است

گفتنی است که مسئله حریم شخصی در دیوایس ها و اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های مخصوص کودکان همیشه موضوع حساس و بحث بر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - انگیزی بوده است. این حساسیت ها در سال 2015 با هک یک شرکت سازنده اسباب بازی به نام VTech به اوج خود رسید. این اتفاق باعث شد که اطلاعات بیش از 6.4 میلیون مشتری فاش شده و عکس های کودکان و چت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هایشان به دست هکرها بیفتد.

چند وقت بعد نیز همین مشکل برای یک کارخانه سازنده عروسک تدی متصل به اینترنت به وجود آمد و هکرها از اطلاعات دزدیده شده برای تهدید و باج گیری استفاده کردند. در مجموع همه این مسائل دست به دست هم دادند تا محافظت از حریم خصوصی در دیوایس های مخصوص کودکان، به یک معضل اساسی تبدیل شود.

شایان ذکر است که ممنوعیت استفاده از ساعت های هوشمند مخصوص کودکان در آلمان در حالی انجام گرفته که چندی پیش مقامات قضایی کشور نروژ، فروش تعدادی از برندهای اسمارت واچ برای کودکان را به دلیل مخابره اطلاعات رمزنگاری نشده ممنوع اعلام کردند.

آقای Ken Munro، متخصص امنیت اعتقاد دارد که ضعف و اهمال کاری شدید در نگارش قوانین مرتبط با محصولات اینترنت اشیاء موجب شده که سازندگان این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - محصولات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بحث امنیت را سرسری گرفته و دیوایس هایی تولید کنند که به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - راحتی هک می شوند و می توانند امنیت کودکان را به خطر بیندازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone