🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40272.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

در نسخه بعدی واتس اپ می توانید بدون نگه داشتن دکمه میکروفون صدا ضبط کنید

به تازگی WABetaInfo تصاویری از آخرین نسخه بتای واتس اپ منتشر کرده که در آن قابلیت آشنایی به چشم می خورد: این که درست مثل تلگرام بتوانید دکمه میکروفون آن را قفل کنید تا موقع ضبط ...

به تازگی WABetaInfo تصاویری از آخرین نسخه بتای واتس اپ منتشر کرده که در آن قابلیت آشنایی به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چشم می خورد: این که درست مثل تلگرام بتوانید دکمه میکروفون آن را قفل کنید تا موقع ضبط صدا مجبور نباشید که دائما دست تان را روی آن نگه دارید.

روش کار به این صورت است که حدودا نیم ثانیه بعد از فشردن دکمه میکروفون، آیکنی به شکل قفل ظاهر می شود که باید روی آن به سمت بالا سوایپ کنید. با انجام این کار دکمه ضبط صدا قفل می شود تا بتوانید در حین ضبط به کارهای دیگری مثل خواندن پیام های قبلی در چت بپردازید.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

البته به نظر می رسد که قفل دکمه میکروفون - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در واتس اپ محدودیتی دارد، آن هم این که موقع ضبط امکان تماشای عکس ها و ویدیوها را ندارید. هر چند که کاربران آیفون - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به لطف 3D Touch می توانند پیش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمایشی از تصاویر را ببینند.

همچنین با فعال کردن قفل، نمی توانید در واتس اپ چیزی تایپ کنید و طبیعتا امکان رفتن به صفحه های چت دیگر هم وجود ندارد.

WABetaInfo گزارش داده که این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و احتمالا در به‌روزرسانی های بعدی واتس اپ به دست کلیه کاربران می رسد. اما اگر می خواهید زودتر از موعد آن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را تست - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنید، می توانید همین حالا نسخه بتای واتس اپ را از این لینک دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone