🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35964.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کشف ۸ آسیب پذیری خطرناک تر از ملتداون و اسپکتر در پردازنده ها

سال ۲۰۱۸ با کشف آسیب پذیری های ملتداون و اسپکتر همراه شد که فشار سنگینی را به تولید کننده های پردازنده وارد کرد. به روزرسانی های اولیه برای رفع این مشکلات نیز چندان نظر کاربران ...

سال ۲۰۱۸ با کشف آسیب پذیری های ملتداون و اسپکتر همراه شد که فشار سنگینی را به تولید کننده های پردازنده وارد کرد. به روزرسانی های اولیه برای رفع این مشکلات نیز چندان نظر کاربران را به خود جلب نکرد چرا که در برخی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان - موارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم عامل یا ریبوت شدن دستگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان - می شد.

ملتداون و اسپکتر تقریباً تمام دستگاه های تولید شده طی 20 سال اخیر را در بر می گیرند. این آسیب پذیری ها به مهاجمان اجازه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان - می دهند با سوء استفاده از عملیات پردازش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان - موازی، به حافظه محرمانه پردازنده دست پیدا کند و هرگونه اطلاعات موجود روی سیستم را به سرقت ببرد.

کمپانی های مختلف پس از مدتی با ارائه پچ هایی مناسب تر سروصدا را کاهش دادند؛ حالا اما هشت نوع دیگر از این حفره های امنیتی کشف شده که در سطح «خطر بالا» طبقه بندی شده اند و این در حالی است که اسپکتر و ملتداون از سطح «متوسط» برخوردار بودند.تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان

دلیل اصلی ایجاد این آسیب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان - پذیری ها که Spectre-NG نام گرفته اند، نقص در طراحی عنوان شده و رفع آنها نیز نیازمند ارائه پچ های مختلف است.

یکی از این حفره ها حمله به مرزهای سیستم در شبکه را تسهیل می کند، به عبارت دیگر به هکرها اجازه می دهد کدهای آسیب پذیری را در یک ماشین مجازی اجرا کرده و به میزبان هایی از قبیل سرور یا سیستم ابری حمله کنند. بدین ترتیب بدافزار به تمام دستگاه های متصل به سرور سرایت کرده و پسورد و دیگر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مشهد استان خراسان - اطلاعات شخصی را به سرقت می برد.

خطر این آسیب پذیری برای شرکت ها و رایانه های شخصی کمتر تلقی شده چرا که امکان دسترسی به آنها تا حدودی محدودتر است.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره Spectre-NG ارائه نشده چرا که ممکن است توسط هکرها مورد سوءاستفاده قرار گیرد اما اینتل اعلام کرده به محض رفع مشکلات موجود، جزئیات کامل در مورد مسائل احتمالی را منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone